قیمت اتصالات گازی آریا

قیمت اتصالات گازی آریا

صنایع فولادی و جوشی آریا به عنوان یکی از تولید کنندگان در زمینه تولید انواع اتصالات درز دار و مانیسمان با قدمتی 15 ساله در حال فعالیت می باشد این گروه صنعتی با شعار کیفیت و کمیت در کنار هم سعی کرده است تا به امروز بیشترین تلاش را برای تولید محصولاتی با کیفیت را سرلوحه خود قرار داده است و در کنار حفظ کیفیت اقدام به ساخت دستگاهایی برای اتولید زده است است که در کنار کیفیت بالا از سرعت بالایی در تولید داشته باشد و مورد دیگر که به آن اهمیت ویژه ای می دهد خرید و تهیه مواد اولیه مرغوب می باشد چون اعتقاد دارد که بدون مواد مرغوب نمی توان تولیدی با کیفیت را ساخت. با توجه به مواردی که ذکر شد باعث شده است که محصولات تولیدی این گروه مورد تایید سازمان نظام مهندسی کل کشور و ادارات گاز سراسر کشور قرار بگیرد و جزء یکی از انتخاب های اصلی مصرف کنندگان این صنعت قرار بگیرد و با خیالی راحت از کیفیت آن نسبت به نصب این اتصالات در خطوط لوله خود بهره ببرند.

خرید اتصالات گازی آریا

اتصالات جوشی اتصالاتی از جنس فولاد یک تکه هستند که از روش جوشکاری برق برای اتصال آن ها به یکدیگر یا یک لوله استفاده می شود. از اتصالات جوشی عمدتاٌ برای لوله کشی گاز و اسکلت ساختمان استفاده می شود که انواع گازی آن شامل دو نوع درز دار و مانسمان می باشد.

اتصالات جوشی در انواع مختلف مانند سه راهی جوشی، زانویی جوشی، سردنده جوشی، تبدیل جوشی و کپ جوشی موجود می باشند. اتصالات جوشی مورد استفاده در لوله کشی گاز با استفاده از دستگاه جوش (موتور جوش) و قلم جوشکاری، با تولید جریان بالای الکتریکی در نقطه جوش، ذوب شده و به یکدیگر متصل می گردد.

اتصالات جوشی مانسیمان از انواع اتصالات جوشی می باشد که به صورت فورج و یک تکه بدون کوچکترین درز جوش در انواع زانو، سراه، تبدیل تولید و عرضه می شوند. اتصالات مانسیمان دارای ضخامت ها و اندازه های مختلفی می باشند. که عبارتند ازSGP/ STD/ SCH40/ SCH80/ SCH160.

کلیه اتصالات مانسیمان در کارخانه صنایع فولادی و جوشی آریا با رعایت استاندارد کامل در سایز های 1.2 اینچ موجود می باشد. در اتصال دادن اتصالات جوشی به یکدیگر از جوش برق استفاده می شود و هم چنین اتصالات جوشی دارای ضخامت ها و متریال های مختلفی می باشند.

صنایع فولادی و جوشی آریا یکی از بزرگترین و معتبر ترین تولید کنندگان اتصالات جوشی با نشان استاندارد ایران می باشد. این مجموعه با بهره گیری از سالها اندوخته فنی و با در اختیار گرفتن تکنولوژی روز دنیا و نیز با استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک خدمات خود را به صنعت گاز کشور ارائه می نماید.

قیمت اتصالات گازی آریا

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.