قیمت اتصالات جوشی بنکن

قیمت اتصالات جوشی بنکن

اتصالات جوشی مجموع روش هایی هستند که برای اتصال لوله ها و فلزات به یگدیگر مورد استفاده قرار می گیرند.با پیشرفت صنعت لوله سازی و فلزات یقینا کاربرد اتصالات جوشی نیز باید به موازات انها پیشرفت کند.

منظور از اتصالات جوشی این است که بصورت جوش بار الکترود ام تی والکترود یس جی در دو مدل الکترود ام تی 215 و فروش الکترود ام تی 3 به هم جوش میخورد .اتصالات جوشی در مدل های مختلف وجود دارد برای مثال اتصالات جوشی درزدار که از لوله درزدار درست میشود.

اتصالات جوشی یا همان لفظ رایج ان جوشکاری توسط دستگاه جوش در گارگاه ها صورت می گیرد.جوشکاری به واسطه حرارت بالایی که از انرژی الکترونیکی به دست می اید انجام می شود که اغلب مصرف بالای انرژی الکترونیکی را به دنبال دارد و به برای چشم انسان مضر می باشد.

لوله ها از جمله وسایل مورد نیاز در ساخت و سازهای کشور می باشند.روزانه ساختمان های فروانی ساخته می شوند و این عمل کابرد لوله هارا افزایش می دهد.

همان طور که اشاره کردیم لوله ها از جمله وسایل مورد نیاز در انتقالات می باشند اما این وسیله در هنگام استفاده باید سایز ها و انواع مختلفی باشد.برای استفاده بهتر از لوله ها و اماده سازی انها برای عمل مورد نظر از اتصالات جوشی استفاده می کنند.

خرید اتصالات جوشی بنکن

اتصالات جوشی بنکن از انواع اتصالات فولادی می باشد که در سایزهای 1/2 الی 24 اینچ تولید و عرضه می گردند.

انواع اتصالات جوشی بنکن شامل اتصالات جوشی بنکن فولادی، اتصالات جوشی بنکن درزدار، اتصالات جوشی بنکن مانیسمان، اتصالات جوشی بنکن فشار قوی می باشد.

زانویی مانیسمان بنکن : جهت  تغییر جهت جریان استفاده می شود. که در دو زاویه 90 و 45 درجه در بازار موجود می باشد. و در تمامی ضخامت های رده 40 ، رده 80 و رده STD و رده SGP موجود می باشد.  زانو مانیسمان 180 درجه یا ریترن نیز از جمله زانویی های جوشی بنکن می باشد. زانو مانیسمان بنکن در دو نوع شعاع بلند و شعاع کوتاه نیز موجود می باشد.

سه راهی مانیسمان بنکن: جهت گرفتن انشعاب از خطوط لوله کشی از سه راهی مانسمان استفاده می شود. سه راهی های مانیسمان بنکن در دو نوع سه راهی مساوی که دارای ورودی و خروجی هم سایز بوده و سه راهی مانیسمان تبدیلی که سایز ورودی و خروجی بزرگتر از سایز انشعاب می باشد موجود می باشد.

تبدیل مانیسمان بنکن:  جهت تغییر سایز خطوط لوله کشی از تبدیل مانیسمان بنکن استفاده می شود. که شامل دو نوع تبدیل صاف یا تبدیل هم مرکز و تبدیل کج یا تبدیل غیر هم مرکز می باشد.

کپ مانیسمان بنکن: جهت کور کردن و مسدود کردن انتهای مسیر سیال از کپ مانیسمان استفاده می شود.

از انواع تولیدی اتصالات جوشی در سایزهای مختلف می توان به اتصالات بنکن در سایزهای 1/2 اینچ، 3/4 اینچ مانیسمان، اتصالات 1 اینچ رده 40 بنکن، اتصالات 1 1/2 1 1/4 و 2 اینچ جوشی بنکن تا سایز 8 اینچ که مناسب اتصالات مانسیمان صنعتی سایز بزرگ هستند اشاره کرد.

لیست قیمت اتصالات جوشی بنکن

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.