فروش شیر گازی سارا دفتر فروش شیر گازی سارا

یکی از تولید کنندگان موفق ایرانی در تولید شیر آلات گروه صنعتی سارا می باشد که محصولات خود را مطابق با استاندارد های ملی و جهانی تولید می نماید .

این مجموعه با هدف راهبردی در راستای تولیدات با کیفیت و در عین حال خوش قیمت موفق شده است متقاضیان زیادی را برای خود برگزیند .

شرکت تولیدی سارا به دلیل این که در میان همگان شناخته شده است و در تولید شیر آلات خود از فرمول ساده ای استفاده می کند ، همواره فروش بالا را تجربه می نماید .

پس باید گفت محصولات شرکت سارا آن چنان از کیفیت بالا بر خورد دار هستند که می توانند جایگزین خوبی برای نمونه های مشابه خارجی شوند .

وقتی یک شرکت داخلی در تلاش است که رضایت هموطنان خود را کسب کند پس ما هم با خرید محصولاتشان هم از شرکت داخلی حمایت کرده ایم و هم این که از خروج ارز در کشورمان جلوگیری می کنیم و این موضوع یعنی رونق سرزمین عزیزمان ایران !

در تولید شیر گازی سارا از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه با ماشین آلات به روز دنیا استفاده شده است و هم چنین از نیرو های انسانی زبده و متخصص دعوت به عمل آورده  تا بهترین نوع شیر گازی را به بازار ارائه داده شود  .

در این مقاله سعی داریم به توضیحاتی در مورد شیر گازی سارا بپر دازیم .

شیر گازی چیست ؟

برای قطع و وصل کردن جریان سیال بر روی محل طراحی شده از شیر گازی استفاده می کنند که برای خطوط انتقال آب نیز کارایی دارد اما چون بیشترین مصرف را در سیستم لوله کشی گاز دارد با نام شیر گازی معرفی شده است .

شیر گازی سارا در سایز های مختلفی همچون :

. 2/1 1 اینچ

. 4/1 1 اینچ

. 1 اینچ

. 4/3 اینچ

. 2 اینچ

تولید می کند که با توجه به مصارف صنعتی و خانگی در لوله کشی انتخاب می شوند .

انواع شیر گازی سارا :

1 . شیر گازی کم فشار

2 . شیر گازی پر فشار

اما باید بدانیم که چک ولو با شیر گازی کاملا متفاوت است و نباید آن را با شیر گازی اشتباه گرفت چرا که این محصول فقط برای جلوگیری از برگشت جریان به کار برده می شود و شیر گازی  همان طور که گفتیم قطع و وصل جریان سیال را بر عهده دارد .

فروش شیر گازی سارا

مزایای شیر گازی سارا :

این نوع شیر به دلیل ساختار ساده ای که دارد بسیار ارزان قیمت می باشد که در همین راستا شیر گازی سارا سعی نموده است با بالا نگه داشتن کیفیت همواره مناسب ترین قیمت را برای محصولات خود در نظر بگیرد . شیر گازی از سرعت عمل بالایی بر خورد دارد است و این ویژگی مهم باعث شده است که مورد استقبال مخاطبان بسیاری قرار بگیرد .

مکانیزم شیر گازی سارا به گونه ای است که بدنه این محصول از برنج تهیه شده و فنر و دسته آن از بهترین نوع مواد اولیه .

همان گونه که می دانیم برنج از روی و مس تشکیل شده است و در تولید آن از مقدار سرب ناچیزی استفاده می شود ، که این مزیت باعث شده است استفاده از شیر گازی در لوله کشی آب با خبال راحت انجام بگیرد . چرا که سرب می تواند مضراتی را برای آب آشامیدنی به همراه داشته باشد .

فروش شیر گازی سارا :

برای اطلاع از لیست قیمت شیر آلات شرکت سارا می توانید به سایت این مجموعه مراجعه نمایید . و در صورت نیاز با مشاورین شرکت سارا تماس بگیرد ، شماره های این مجموعه در سایت ثبت شده است .

همچنین نمایندگی های شرکت سارا در سر تا سر کشور با صبر و حوصله آماده خدمت رسانی به شما گرامیان می باشند .

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.