علم یونیکا کریستال

علم یونیکا کریستال

می توان گفت که زیبایی حمام برای هر فرد از اهمیت فراوانی برخوردار است. شیرآلات می توانند در زیبایی و لوکس بودن حمام شما تاثیر بسزایی داشته باشند. علم یونیکا یکی از پارامتر های موثر در زیبایی هر حمام می باشد. طراحی شیرآلات در کنار اهمیت کیفیت ساخت ، نقش مهمی در موقع خرید ایفا می نماید.

کارخانه شیرآلات بهداشتی کریستال در زمینه تولید و عرضه شیرآلات با هدف تولید محصولات با کیفیت جهت کسب رضایت مشتریان خود و با استفاده از دانش مهندسی مطابق با فناوری روز دنیا، آغاز به فعالیت نمود. شرکت تولیدی علم یونیکا کریستال یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی در ایران است که موفق به اخذ گواهینامه استاندارد از سازمان ملی استاندارد برای محصولات خود گریده است.

علم دوش کریستال

علم یونیکا مدل کریستال از محصولات منحصر به فرد، با کیفیت و دارای نشان استاندارد ایران می باشد که با ظاهری زیبا و اهرمی به بازار عرضه شده است. این شرکت این شیر دوش را متناسب با هر سلیقه در رنگ سفید کریستال طراحی و تولید نموده که این رنگ مقاوم در برابر شستشو و مواد شوینده می باشد و به مرور زمان تغییر رنگ نمی دهد.

علم دوش یونیکا کریستال در دو نوع تک کاره و دو کاره تولید و عرضه می شوند. علم یونیکا کریستال دو کاره دارای یک دوش متحرک و یک دوش ثابت می باشد. این علم  مجهز به سردوش گردان است که از آن می توانید برای نظافت حمام نیز استفاده کنید. همچنین این محصول دارای دو عدد شلنگ دوش و رابط است که از جنس دوسر مهره برنج تشکیل شده و رنگ آن ها تمام سفید است که این امر باعث می شود از ماندن جای لکه آب روی بدنه جلوگیری کند و  تمیز کردن آن بسیار راحت باشد.

کلیه محصولات این شرکت دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشند. مجموعه علم یونیکا کریستال در زمینه خدمات پس از فروش توانسته نیاز مشتریان را به نحو احسن برطرف نماید. همچنین این محصول با توجه به قیمت مناسب توانسته نظر اکثریت مشتریان را به خود جلب کند.

خرید علم دوش کریستال

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.