علم یونیکا قهرمان

علم یونیکا قهرمان

علم دوش یک ابزار ضروری برای حمام­­هایی است که فاقد وان و کابین دوش می­­باشند. از نظر بسیاری افراد حمام کردن با دوش راحت­تر از سایر تجهیزات است. علم­ها در طرح­ها و مدل­های متنوعی ساخته می­شوند که در این صورت امکان ست کردن آن ها با شیر­آلات حمام و سبک­های مختلف دکوراسیون وجود دارد. اگر به دنبال محصولی با کیفیت و زیبا می­گردید علم یونیکا قهرمان علاوه بر زیبایی دو چندان کیفیتی مثال زدنی دارد و انتخابی ایده ال می­باشد. علم یونیکای قهرمان به دو صورت تک حالته و دو حالته تولید می­گردد. این علم وظیفه انتقال آب از ارتفاع مناسب برای استفاده را دارد و از آنجا که در شیر­آلات اهرمی خروجی شیردوش در زیر آن قرار دارد انتقال آب به بالای سر از طریق شیلنگ انعطاف‌پذیر صورت می­گیرد که به یک گوشی و یا علم دوش متصل می‌گردد. مدل­های دو حالت به صورت یک علم دوش ثابت و سیار مورد استفاده قرار می­گیرند و مدل­های تک حالته از یک گوشی بزرگ­تر که وظیفه دوش را در این علم ها دارند استفاده می­کنند.

خرید علم یونیکا قهرمان

علم یونیکا قهرمان دارای مدل های متنوع بوده که در زیر به آن­ها می­پردازیم:

علم یونیکا ایتالیایی قهرمان: طول لوله اصلی این علم بلند می­باشد و امکان تغییر مکان پایه نگهدارنده علم دوش و جا صابونی روی آن وجود دارد. تغییر مکان اتصال به دیوار روی میله اصلی این علم باعث شده که بتوان از این علم برای استفاده در مکان­هایی که امکان سوراخ­کاری مجدد وجود ندارد استفاده کرد.

علم یونیکا دنا قهرمان: این علم با گوشی به قطر ۱۲ سانتی­متر عرضه می­گردد که جا صابونی آن متحرک بوده  و در پایین این علم فضای مناسبی برای قرار دادن اقلام مورد استفاده در حمام قرار داده شده است.

علم یونیکا فلت قهرمان: این علم با استفاده از یک آبریز بازویی در بالای آن، آب را به سر کاربر می‌ریزد. همچنین این علم دارای یک گوشی دستی مستطیل می­باشد که برای تغییر جریان آب، از یک سوپاپ در پایین شیر استفاده شده است که دارای یک ورودی و دو خروجی می­باشد.

علم یونیکا پارسه قهرمان: در پایین این علم از یک شیر تقسیم کننده جریان بین دوش بالای سر و گوشی تلفنی استفاده شده است. گوشی تلفنی در این علم دوش روی یک پایه قابل تنظیم قرار گرفته است که با فشردن دکمه می‌توان آن را پایین یا بالا برد.

علم یونیکا فلت قهرمان: این علم به شیر حمام متصل می­شود که با شلنگ آلمانی عرضه می­گردد. همچنین دارای یک شیر مجزا می­باشد که آب مصرفی را به سردوش بزرگ و یا به سردوش متحرک هدایت می­کند.

شیرآلات قهرمان با 35 سال تجربه در ساخت انواع شیرآلات، دارای استاندارد اروپا و ایران و گواهی ایزو 9001 می باشد. محصولات این شرکت دارای پنج سال ضمانت و خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور بوده و رضایتمندی مشتری را سر لوله کار خود قرار داده است. برای سفارش محصول با شماره های شرکت تماس گرفته و حداکثر پس از 24 ساعت می توانید محصول موردنظر خود را درب منزل تحویل بگیرید پس از آن و هزینه را بپردازید.

قیمت علم یونیکا قهرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.