شیر کلکتوری سیتکو

شیر کلکتوری سیتکو

گروه صنعتی بهداشتی سیتکو در سال 1990 در زمینه طراحی و تولید شیرآلات ساختمانی، صنعتی و همچنین تولید لوله و اتصالات گالوانیزه و محصولات متنوع صنعت تاسیسات فعالیت خود را در کشور چین آغاز نمود. این برند در راستای پیشبرد اهداف خود که دسترسی به بازارهای جهانی می باشد در زمینه کیفیت محصولات تولیدی اقدام به کارگیری نیروهای متخصص و بهره گیری از ماشین آلات به روز و استفاده از مواد اولیه مرغوب نموده است و علاوه بر فروش خوب در کشور چین اقدام به صادرات محصولات خود به ایران و کشورهای دیگر نموده است.

یکی از روشهای نوین لوله کشی آب سرد و گرم در داخل ساختمان استفاده از روش لوله کشی کلکتوری است. این روش باعث می شود تا آب بصورت یکنواخت و مساوی در همه بخش های ساختمان تقسیم شود و به عنوان مرکز کنترل عملیات آب در ساختمان عمل کند. در این روش هرگاه نیاز به تعمیر قسمتی از لوله کشی خانه باشد نیازی نیست که دیگر همه مسیر ها و آب خانه قطع شود و در ضمن امکان گرفتن انشعاب هم در صورت نیاز و پیش بینی راحت تر است.

کلکتور وسیله ای میله ای شکل می باشد که در زیر آن تدادی خروجی ایجاد شده است تا با اتصال شیرهای مخصوص کلکتوری به این راه ها یا خروجی ها آب به مسیرهای متفاوت تقسیم و ارسال شود.

خرید شیر کلکتوری سیتکو

شیرآلات کلکتوری تا فشار 16 بار و در بازه دمایی بین 5 سانتی گراد تا 80 درجه سانتی گراد را تحمل می نماید. این شیر ها همانند شیرهای پیسوار به صورت 90 درجه باز و بسته می شود و به دلیل ساخته شدن از فلز برنج در برابر خوردگی و پوسیدگی و رسوب پذیری مقاومت بسیار بالایی را دارا می باشد و غشای بیرونی و داخلی شیرهای کلکتوری به وسیله فلز نیکل آبکاری شده است و به دلیل کیفیت بالایی که در مراحل ساخت دارا می باشد در زمان باز و بسته شدن صدای ناهنجاری را ایجاد نمی کند و از آب بندی خیلی خوبی برخوردار می باشد. از دیگر مشخصات مثبت شیر کلکتوری استفاده از دسته آبی رنگ و قرمز رنگ بر روی آنها می باشد که نشان دهنده عبور آب سرد یا گرم در مسیر می باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.