شیر کلکتوری رهانه

شیر کلکتوری رهانه

شرکت تولیدی  و تحقیقاتی رهانه  جزء اولین تولید کننده های شیرالات ساختمانی در ایران است و دارای گواهینامه استاندارد ملی ایران و  iso_9002  میباشد.

همچنین این شرکت در جهت رعایت مسائل زیست محیطی و کاهش آلاینده روش تولید شیر الات را متحول کرده است. گروه صنعتی رهانه با بیش از سی سال پیشینه ی موفق توام با کسب رضایت مشتریان ما را بر آن داشته تا در ارائه ی خدمات بیشترین دقت و کارایی را مد نظر داشته .رفاه و ارامش بیشتر برای مصرف کنندگان از مهمترین اهداف این مجموعه بوده و دسترسی به آن بدون ارتقاء و استمرار کیفیت امکان پذیر نخواهد بود .

شرکت صنایع شیر سازی رهانه با بهره گیری از دستگاه ها و تکنولوژی های روز دنیا و به کارگیری متخصصین ماهر و پرسنل مجرب بویژه در قسمت کنترل کیفیت محصولات و تجربه غنی چند ساله خود توانسته است محصولاتی با کیفیت و ایمنی کامل و کارایی فوق العاده را روانه بازار نماید به طوری که اکثر تولیدات این کارخانه به دلیل کیفیت کم نظیر خود رقیب سر سخت محصولات مشابه خارجی میباشد.

شیرالات رهانه با بیشترین تنوع تولید در محصولات میباشد.شیر پکیج رهانه با کیفیت بالا و در سایزهای متفاوت تولید میگردد.

شیر کلکتوری رهانه

یکی از روش های نوین لوله کشی اب گرم و سرد در داخل ساختمان استفاده از روش لوله کشی کلکتوری است. این روش باعث میشود که اب بصورت یکنواخت و مساوی در همه ی بخش های ساختمان تقسیم شود و به عنوان مرکز کنترل عملیات اب در ساختمان عمل کند.

شیرهای کلکتور در دو نوع تولید می شود . شیرهایی که از نوع مهره ماسوره ای و یا پرسی هستند نوع اول هستند. این شیرها در مسیر اتصال خود به لوله دو اورینگ و یک روکش پرسی دارند. پس از اینکه سر لوله با دستگاه کالیبره لوله اصلاح شد معمولاٌ با مواد لیز کننده لوله در این شیرها با فشار وارد می شود به نحوی که تا انتها یعنی جایگکاه سوراخی که بر روی پوشش فلزی مشخص شده لوله وارد می شود و بعداٌ با دستگاه پرس لوله این روکش فلزی پرس می شود.

نوع دوم شیرها به والو کلکتور کوپلی می باشد. این شیرها هم در مسیر خود دو اورینگ دارند با این تفاوت که یک واشر فلزی بر روی لوله قرار می گیرد تا در زمان اتصال لوله به والو این واشر فلزی پشت لوله و درون مهره قرار گرفته و به محل مورد نظر سفت می شود. این واشر اجازه رها شدن مهره را نخواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.