شیر پیسوار ریابی

اگر به دنبال بهترین ومرغوب ترین محصولات بهداشتی ساختمانی هستید ،  شیرآلات بهداشتی ریابی از جمله کارخانجات تولید این محصولات پرکابرد است که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ در رابطه با تولید فلزات رنگین درحوزه صنعت ریخته گری آغاز کرده است . و امروزه این شرکت در زمینه تولیدات مختلف از جمله تولید قطعات برنجی میلگرد ، لوله و مقاطع برنجی  و شیرآلات تک ضربی فعالیت می کند . این شرکت تلاش می کند تا با فناوری نوین و دانش پیشرفته و افراد کارآمد ، انواع محصولات بهداشتی پرکاربرد  را متناسب با نیاز مشتریان و مردم تولید و به بهترین نحو به بازار عرضه کند و با کمترین و به صرفه ترین هزینه به فروش برساند .

شیر پیسوار ریابی

این شرکت اقدام به تولید محصولات خود مطابق با استاندارد ملی ایران  به شماره های ۱۵۴۶-۶۶۷۹ نموده است .  شیر پیسوار ریابی از محصولاتی است که بسیار پرفروش و پر کاربرد است . شیر پیسوار ریابی یکی از محصولات برنجی است که برای باز ویا بسته بودن آب در زمان طولانی مورد استفاده قرار می گیرد  که در سایزها ومدل های مختلف تولید می شود . شیرپیسوار به انگلیسی به نام Brass Angle Ball Valve معروف است . کاربرد کلی شیر پیسوار در زیر ظرف شویی و یا لباس شویی است و اب سرد وگرم را از یکدیگرتفکیک میکند .  به همین دلیل به آن ها  شیر پیسوارظرفشویی و یا لباس شویی نیز می گویند .

این شیر آلات برنجی در دونوع شیر برای آب سرد وگرم تولید می شود ، به همین دلیل هم در بسته بندی آن ها دو شیر قرار دارد . شیرپیسوار ریابی در مدل های فیلتر دار و بدون فیلتر تولید و عرضه می شوند .  کاربرد این دو با یکدیگر تفاوتی ندارد وتنها نوع فیلتر دار آن باعث می شود تا سنگ ریزه های موجود داخل آب توسط این فیلتر حذف و نسبتا تصفیه شوند . البته این به این معنا نیست که آب آشامیدنی کاملا سالم است  نیاز به دستگاه تصفیه خانگی ندارد . گاهی اوقات نیز می توانید با باز و بسته کردن شیر پیسوار آن را تمیزکنید که از افت فشار آب جلوگیری می کند .

قیمت شیرپیسوار ریابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.