شیر لباسشویی تکسا

شیر لباسشویی تکسا

شیرآلات یکی از مهم ترین قسمت های مهم ساختمان می باشد که به دلیل اهمیت بالایی که دارد می بایست در انتخاب آن دقت نمود. گروه صنعتی تکسا به عنوان یکی از تولید کنندگان شناخته شده در کشور بیش از سه دهه می باشد که در زمینه تولید شیرآلات برنجی در حال فعالیت می باشد و با توجه به قدمتی که دارد به همان میزان از تجربه و پشتوانه فنی و تکنیکی فوق العاده ای در این زمینه برخوردار می باشد و توانسته است تا به امروز با تولید محصولاتی با کیفیت رضایت مصرف کنندگان خود را کسب نماید.

یکی از شیرآلات شیر پیسوار برنجی است که برای باز و بسته بودن در یک زمان طولانی مورد استفاده قرار میگیرد. این شیرآلات برنجی در سایزهای مختلف و مدل های نتفاوت توسط گروه صنعتی تکسا تولید و برای مصرف به بازار عرضه می گردد.

خرید شیر لباسشویی تکسا

شیر پیسوار به انگلیسی Brass Angle Ball Valve نامیده می شود. کاربرد کلی این شیر برنجی در زیر ظرفشویی و لباسشویی می باشد و به همین جهت این شیرها به شیر لباسشویی و یا ظرفشویی نیز مشهور می باشد.

این شیرآلات برنجی در دو نوع آب سرد و گرم تولید می شوند و در کنار یکدیگر در کارتن بسته بندی آن نیز دو شیر قرار می گیرد. این دو شیر هم برای زیر سینک ظرفشویی و هم پشت لباسشویی کاربرد دارند و آب سرد و گرم را از هم تفکیک می کنند. پس از لوله کشی آب ساختمان نیازمند آن هستیم که در محلی که برای لباسشویی تعبیه شده است یک جفت شیر پیسوار که یکی از آنها دسته آبی رنگ دارد را به لوله کشی آب سرد و دیگری را که دسته قرمز دارد به لوله کشی آب گرم متصل نماییم. در موقع اتصال شیر پیسوار لباسشویی باید دقت کرد که از نوار چسب تفلون و یا موارد دیگر که جهت آب بندی استفاده می شود به منظور جلوگیری از چکه کردن و یا نشتی آب از بین دنده ها استفاده نمود.

تفاوت شیر پیسوار لباسشویی و شیر پیسوار سینک ظرفشویی در قسمت اتصال شلنگ لباسشویی و شلنگ شیر سینک می باشد که سایز خروجی شیر پیسوار لباسشویی بزرگتر می باشد ولی از لحاظ نحوه عملکرد و کیفیت کاملاٌ مثل یکدیگر می باشند. شیر پیسوار در مدل های فیلتر دار و بدون فیلتر تولید و عرضه می شوند. کاربرد این دو مدل با هم تفاوتی ندارد و تنها فیلتر آن باعث می شود تا سنگ ریزه های موجود داخل آب توسط این فیلتر حذف و نسبتاٌ تصفیه شوند. البته این به این معنا نیست که آب آشامیدنی کاملاٌ پاک و سالم می شود و نیازی به دستگاه تصفیه آب خانگی نیست اما می تواند کمی در کاهش رسوبات موجود در آب آشامیدنی کمک نماید. هر از چند گاهی هم می توانید با بستن شیر پیسوار و باز کردن فیلتر آن، آن را تمیز کنید چون در غیر اینصورت امکان افت فشار در آب مصرفی شما وجود خواهد داشت.

از دیگر کاربرد های این شیر پر فروش کنترل و تنظیم فشار آب است برای مثال اگر احساس می کنید ساختمان شما فشار بیش از حد دارد یا از پمپ در ساختمان استفاده می شود و فشار آب خروجی زیاد است می توانید تا حدودی شیر پیسوار را کمی ببندید و بر روی فشار مورد نظرذ خود تنظیم نمایید.

قیمت شیر لباسشویی تکسا

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.