شیر فلکه آتش نشانی برنجی

شیر فلکه آتش نشانی برنجی

شیر فلکه وسیله ایست برای تنظیم میزان عبور سیال از یک گذرگاه که به صورت باز یا بسته و یا ما بین این دو وضعیت قرار داده می شود و اجازه عبور سیال را به صورت مکانیکی صادر می کند. شیر فلکه از کلمه valve در زبان انگلیسی مشتق شده است که به معنی گلوگاه می باشد. در یک سیستم انتقال سیال شیرآلات نقش کلیدی دارند زیرا از آنها برای مصارف قطع و وصل جریان، تغییر میزان جریان یا دبی جریان، و کنترل جریان استفاده می شود. شیر فلکه ها از لحاظ سایز و نوع عملکرد به انواع مختلفی تقسیم می شوند. قطر شیر فلکه ها از چند دهم میلیمتر تا چند متر قابل تغییر می باشد. برای مثال در برخی از پالایشگاه ها شیر فلکه هایی تا ارتفاع 5 متر نیز وجود دارد.

فروش شیر فلکه پارس

در فرایند تولید تمامی شیرالات از الیاژ برنج یا سرب استفاده می شود که همین باعث می شود شیرالات به دو نوع شیرالات بهداشتی و شیرالات صنعتی تقسیم شوند.شیرالات بهداشتی اغلب در مکان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند و از شیرالات صنعتی در پالایشگاه ها،  صنعت گاز و…استفاده می شود.

جنس برنجی بودن شیرفلکه ها باعث می شود که این شیرفلکه ها خاصیت ضد زنگ بودن داشته باشند.

شیرفلکه آتش نشانی نقش بسیار مهمی در کنترل سیال ورودی ایفا می کند . طول عمر شیر فلکه ها با توجه به نوع مصرف نوع محصول و جنس آن متغیر می باشد.

جنس کاربرد شیر فلکه و سایز و اندازه از جمله نکات مهمی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه داشت .

شیر فلکه آتش نشانی برنجی که جهت برداشت آب در زمان حریق ، شستشوی خیابان ها و یا حتی آب دهی باغچه ها استفاده می شود. در نواحی مختلف نصب می شود.

شیر فلکه 2 اینچ از جنس بدنه برنجی دارای مقاومت بسیار بالایی بوده ماندگاری طولانی داشته و همچنین استفاده از فلز برنج در طراحی این محصول باعث مقاومت شیر فلکه 2 اینچ در مقابل زنگ زدگی می شود.

 

قیمت شیر فلکه آتش نشانی

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.