شیر شوفاژ تکسا

شیر شوفاژ تکسا

شرکت تکسا به عنوان تولید کننده شیرآلات صنعتی و ساختمانی در سال ۱۳۶۲ تأسیس گردید. این مجموعه با بیش از سی سال پیشینه و با بهره گیری از کادری متخصص و ماهر و دستگاه ها و تکنولوژی های روز دنیا به خصوص در بخش کنترل کیفیت محصولات توانسته است تولیداتی با کیفیت و ایمنی کامل و کارایی فوق العاده را روانه بازار نماید. به طوری که اکثر تولیدات این کارخانه به دلیل کیفیت کم نظیر خود، رقیب سرسخت محصولات مشابه خارجی می باشند. یکی از محصولات تولید شده توسط گروه صنعتی شیرآلات تکسا شیر شوفاژ تکسا بوده که با استفاده از ماشین آلات به روز و کیفیت بالا در این کارخانه در حال تولید می باشد که از جمله موارد پر مصرف در قسمت سیستم گرمایش ساختمان ها محسوب می شود.

خرید شیر شوفاژ تکسا

شیر شوفاژ تکسا در بالای شوفاژ نصب شده و آب ورودی به پره های شوفاژ را کنترل می کند. این محصول به شکل دستی عمل کرده و می توان با چرخاند آن آب ورودی به شوفاژ را کم یا زیاد و به همین شکل دمای اتاق را کنترل نمود. شیر شوفاژ تکسا در واقع به گونه ای تعبیه شده که بتواند به راحتی تعادل در شوفاژ های منزل را ایجاد کند. شیر های شوفاژ تکسا اغلب در زیر شیر اصلی ورودی شوفاژ نصب می شوند.

شیر شوفاژی تکسا با  دسته و بدنه برنج که دارای خاصیت ضد فرسایشی است طراحی و تولید شده است. دو جداره بودن در طراحی این محصول مانع از گرم شدن دسته شده است. استفاده از فلز در داخل دسته و ضخامت بالای آن موجب شده است تا از شکسته شدن دسته در اثر فشار  جلوگیری کند. همچنین این شیر مجهز به پوشش محافظ دسته جهت جلوگیری از آسیب دیدگی می باشد. شیر شوفاژ تکسا با انواع لوله های فلزی، پلی اتیلن، لوله های سبز و چندلایه قابل استفاده می باشد که شافاژ های خانگی و صنعتی به کار می رود.

شیر شوفاژ تکسا دارای گارانتی اصالت و سلامت کالا بوده و از ضمانت پنج ساله تعویض نیز برخوردار می باشد. از مهم ترین اهداف مجموعه تولیدی شیر شوفاژ تکسا تولید محصول با کیفیت و با قیمت مناسب و به کارگیری روش های نوین در طراحی محصولات و جلب رضایت مشتریان است.

قیمت شیر شوفاژ تکسا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.