شیر رادیاتور ایران گرما

شیر رادیاتور ایران گرما

شرکت ایران گرما افتخار دارد که توانسته است با رعایت نکات فنی نشان استاندارد سازمان استاندارد ایران را کسب نماید و این گواه از کیفیت مطلوب محصولات این گروه تولیدی می باشد.

این برند محبوب فعالیت خود را در سال 62 آغاز نمود و توانست در طی مدت کوتاهی در میان برندهای دیگر تولیدی جایگاه بسیار مناسبی را از آن خود نماید.

شیر رادیاتور از جمله تجهیزات کنترل کننده دمای محیط در سیستم های حرارتی و  به وسیله ای که برای بستن و باز کردن جریان آب استفاده می گردد می گویند. گرمای رادیاتور طبق آب گرم وارد شده به داخل رادیاتورهاست که قابلیت تنظیم درجه گرما را دارد .

خرید شیر رادیاتور گرما

قبل از نصب شیر رادیاتور ابتدا بخش ماسوره دار آن را جدا نموده و ماسوره را نصب می نماییم. پس از بستن تفلن یا کنف به کمک آلن یا آچار فرانسه سر شیر را محکم می نماییم. قسمت داخلی عمدتاٌ به صورت صحیح انجام پذیرد چون در صورتیکه در آینده نیاز به تعمیر یا تعویض باشد ممکن است مشکل ساز شود. پس از نصب ماسوره بدنه شیر رادیاتور را که به لوله وصل شده بدون استفاده از تفلون به ماسوره متصل کرده و به کمک آچار فرانسه به اندازه کافی سفت می کنیم. سفت کردن بیش از حد ممکن است باعث ترک برداشتن شیر شود. هنگام نصب بهتر است از آچار فرانسه دهانه باز استفاده کنیم چرا که ممکن است آچار لوله آسیب ببیند. شیر و زانو ایران گرما دارای طراحی زیبا و کم نظیری در دسته و بدنه است و در فرایند تولید آن برای اولین بار علاوه بر دسته اصلی روکشی از بهترین مواد مصرفی روی دسته کشیده شده است تا علاوه بر آن که در هنگام نصب شیر آسیبی به آن نرسد زیبایی ظاهری شیر را نیز بالا ببرد.

قیمت شیر رادیاتور گرما

به وسیله شیر رادیاتور و شیر زانو می توان میزان ورود و خروج آب را به رادیاتور های پنلی و آلومنیومی کنترل کرد و می توان با تنظیم دقیق میزان آب ورودی و خروجی رادیاتور دمای رادیاتور هایی که فاصله دارند را نیز تنظیم کرد به گونه ای که باعث نشود تعدادی از رادیاتور ها از گرمای بالاتری برخوردار باشند و رادیاتور هایی که در فاصله بیشتر از پکیج و یا موتورخانه مرکزی دارند از دمای پایین تری برخوردار باشند.

. نحوه اتصال شیر زانو به رادیاتور به صورت دنده ای می باشد. و سایز تولیدی شیر رادیاتور 2/1 می باشد و رزوه آن به صورت دنده مادگی می باشد.

به منظور انجام تنظیمات داخلی شیر رادیاتور ابتدا بایستی درپوش آنرا جدا نماییم. با شل کردن مهره مغزی می توان تنظیم داخلی را بصورت دلخواه انجام داد و دوباره سفت نمود.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.