شیر خودکار یورک

شیر خودکار یورک

شرکت ITAP در سال 1972  در شهر Lumezzane تاسیس شد و در زمینه تولید انواع شیرآلات برنجی و منیفولدهای سیستم های سرمایش و گرمایش ایتالیا فعالیت دارد. از جمله محصولات این شرکت شیر خودکار سوپاپی (foot valve) ، شیرهای یک طرفه (شیر چک ولو- Check valve)، شیرهای فشار شکن می باشد که به ایران وارد می شوند. شرکت تولیدی یورک از رقبای قدرتمندی در زمینه تولیدات شیرالات می باشد به طوریکه محصولات این شرکت ازجمله محصولات صادراتی کشور ایتالیا به دیگر کشور ها می باشد.این شرکت ایتالیا که از سال 1351 در کشور ایتالیا تاسیس می شود توانسته با تولید محصولات با کیفیت شهرت فروانی در میان میان رقبای خود کسب کند.

شیرالات در دو دسته شرالات بهداشتی و شیرالات صنعتی تولید می شوند.تفاوت این دو محصول در فرایند تولید انها می باشد.شیرالات بهداشتی به منظور استفاده در مکان های مسکونی از الیاژ برنج در فرایند تولیداتشان استفاده می شود اما در فرایند تولید شیرالات صنعتی از سرب استفاده می شود.

خرید شیر خودکار فنری یورک ایتالیا

شیر خودکار یورک ایتالیا از جمله محصولات شرکت یورک می باشد که در سایز های مختلفی نظیر:11.4، 11.2، 2 و…اینچ راهی بازار می شود.جنس این شیر معمولا از الیاژ برنج می باشد که گزینه مناسبی برای اسفتاده در مکان های مسکونی است همچنین در فرایند تولید این محصول، روپوشی از فلزات مختلف مانند برنز یا مس و…برای تعقیرات ظاهری در ان استفاده می کنند. شیر خودکار یورک از برگشت اب به کنتور جلوگیری می کند همچنین کاربرد اصلی این شیر برای استفاده در کنتور های اب و ابگرم ها می باشد زیرا به دلیل مقاومت بالایی که در برار حرارت دارد گزینه مناسبی برای استفاده در ابگرم ها می باشد.

عملکرد شیر خودکار یورک به صورتی است که سیستم جریان شیر یکطرفه بین پمپ و کنتور قرار دارد زمانی که پمپ شروع به کار می کند سیال با فشار به جریان در می آید و در زمانی که پمپ خاموش می شود اگر شیر یکطرفه نباشد تمام سیال به پمپ باز می گردد و به پمپ آسیب می زند با وجود شیر یکطرفه در سیستم سیال به پمپ باز نمی گردد . جنس دریچه داخل شیر بسته به نوع کاربرد شیر و سیال متفاوت است. شیر خودکار فنری یورک نیز بعلت فنری بودن از ضربات سیال در مقابل برگشت سیال جلوگیری می کند و کنترل جریان بهترین نیز دارد.

شیر خودکار فنری یورک ایتالیا

 

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.