شیر اطمینان سیتکو

شیر اطمینان سیتکو

برند SITCO در سال 1990 در زمینه های طراحی وتولید انواع شیرآلات ساختمانی، صنعتی و همچنین تولید انواع نوار چسب عایق فعالیت خود را در کشور چین آغاز نمود. از جمله فعالیت های این گروه تولیدی اتصالات گالوانیزه می باشد.

شیر اطمینان Relife Valve یکی دیگر از تولیدات شرکت تولیدی سیتکو می باشد.

گونه ای شیر های صنعتی است که جهت تنظیم کاهش و ثابت نگه داشتن و جلوگیری از خطرات احتمالی فشار خروجی شیر در خطوط انتقال شبکه و توزیع آبهای آشامیدنی و خام و دیگر صنایع حتی در صورت ایجاد نوسان در فشار ورودی مورد استفاده قرار می گیرد. شیرهای اطمینان با عبور دادن سیال تحت فشار از یک مسیر جانبی ، فشار موجود در سیستم را رها می کنند. این شیرها  به گونه ای طراحی یا تنظیم شده اند که در یک فشار از قبل تعیین شده عمل می کنند و از مخزنهای تحت فشار و سایر تجهیزات سیستم که در معرض فشار هستند در برابر فشار بیش از حد مجاز محافظت می کنند. کنترل فشار و کاهش جریان و رسیدن به مقدار مشخص بدون هیچ منبع تغذیه خارجی عمل میکند

خرید شیر اطمینان سیتکو

بدنه این محصول از برنج با کیفیت بالا ساخته شده است. همچنین قالب گیری با کیفیت بالا تولید شده است. بین 10 یا 11 بار مقاومت فشار باز این محصول بوده و مقاومت فشار بسته آن زیر 10 بار می باشد. مقاومت دمایی شیر اطمینان سیتکو بین 93 تا 98 درجه سانتیگراد در سایر 4/3 اینچ و همچنین با استاندارد ANSI Z 21.22-1999 می باشد.

اجزاء تشکیل دهنده شیر اطمینان سیتکو  شامل یک محفظه توخالی برای عبور سیال می باشد جنس بدنه معمولا فلزی یا پلاستیکی است همچنین استفاده از برنز، چدن، فولاد و فولد زنگ نزن در ساخته بدنه شیرآلات معمول است.

شیر اطمینان سیتکو یکی از محصولات صنعتی و باکیفیت شرکت سیتکو می باشد. شیر اطمینان جهت حفاظت تجهیزات از آسیب های جانبی به کار می روند.

روش عملکرد این شیرها به گونه ای است که با افزایش فشار باز می شود و مایع تخلیه می شود با کاهش و رسیدن فشار به مقدار مجاز دیسک مجددا بسته می شود.

قیمت شیراطمینان سیتکو

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.