شرکت شیر رادیاتور گرما

شرکت شیر رادیاتور گرما

شیر رادیاتور از جمله تجهیزات کنترل کننده دمای محیط در سیستم های حرارتی و  به وسیله ای که برای بستن و باز کردن جریان آب استفاده می گردد می گویند. گرمای رادیاتور طبق آب گرم وارد شده به داخل رادیاتورهاست که قابلیت تنظیم درجه گرما را دارد . رادیاتورها ی شوفاژ با ورود آب گرم و خروج آب گرم تنظیم گرمای شوفاژ را انجام می دهد و شیر پایین رادیاتور برای تنظیم خروج آب رادیاتور می باشد .

خرید شیر رادیاتور گرما

شیر رادیاتور محصولی است که حرارت را از طریق جابه جایی طبیعی ( 75 الی 80 درصد ) و تابش ( 20الی 25درصد ) به هوای اتاق منتقل می کند .سر راه ورود آب گرم رادیاتور شیر مخصوصی به نام شیر رادیاتور نصب می گردد که وظیفه قطع جریان و یا کنترل مقدا جریان آب در رادیاتور هارا به عهده دارد .این محصول معمولا دوبل گلاژ است که این به معنی این است که داخل شیر نیز یک تنظیم کننده وجود دارد که به وسیله آن می توان مقطع عبور آب را تنظیم نمود. . یک طرف این شیر حالت مهره ماسوره ای دارد که به رادیاتو وصل می شود و طرف دیگر آن از داخل  به صورت دنده ای است که به لوله ورود آب گرم وصل می شود .  شیرهای برگشت آب شیرهای پایین رادیاتور هستند که به شیر زانویی شهرت دارند که میزان آب برگشتی به سمت پکیج و یا موتورخانه را تنظیم می کند. شیر زانویی رادیاتور در واقع به این خاطر تعبیه شده اند تا بتوان به راحتی تعادل دمایی را در رادیاتور به وجود آورد.

به وسیله این شیر (شیر زانویی) می توان با کم کردن میزان برگشتی آب در این رادیاتور ها به رسیدن آب به رادیاتورهای شوفاژ دیگر که کمتر گرم می شود کمک کرد. شیرهای برگشت آب در رادیاتور ها اغلب در زیر شیر اصلی ورودی رادیاتور شوفاژ نصب می شوند. وقتی آب ورودی به رادیاتور شوفاژ و خروجی آن محدود باشد نیروی آب بیشتری در مدار گرما باقی می ماند و اگر احیاناٌ رادیاتوری در فاصله دورتر نصب شده و قادر به گرم شدن نباشد و در ساختمان وجود داشته باشد. با کم کردن فشار ورودی و خروجی در همه رادیاتور ها بهتر می توان گرمایش آنها را تنظیم نمود.بنابراین  شیر زانویی رادیاتور تنظیم خروجی و تعادل در سیستم گرمایش منزل و یا محیط کار شما می باشند و نقش مهمی در گرمایش و میزان ثبات گرمایش را بر عهده دارد.

قیمت شیر رادیاتور گرما

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.