شرکت اتصالات آریا

شرکت اتصالات آریا

اتصالات فولادی و جوشی یکی از حلقه های اصلی در صنعت پایپینگ و لوله کشی هستند. هر کجا که لازم است خط لوله ای به منظور انتقال سیالات کشیده شود، حتماٌ پای اتصالات نیز به میان می آید. همانطور که می دانید اتصالات به لحاظ نوع جنس و کاربرد هایشان با یکدیگر متفاوت هستند. حتی نوع سیالاتی که قرار است از خط لوله های احداث شده عبور کنند می توانند نوع اتصالات و مقاومت آنها را تعیین کنند.

گروه تولیدی آریا با بیش از 15 سال سابقه، توسط ماشین آلات خاصی که اغلب طراحی و ساخت خود این شرکت می باشد در کارخانه ای به وسعت 5000 متر مربع اقدام به تولید محصولات اتصالات جوشی نموده است. اتصالات ساخته شده توسط گروه صنعتی آریا در دو دسته بندی کلی اتصالات مانیسمان و اتصالات درز دار تقسیم بندی می شود.

خرید اتصالات آریا

اتصالات فولادی جوشی مانیسمان

از جمله کارکرد های این اتصالات صنعتی در سیستم لوله کشی، تغییر جهت جریان و خنثی کردن فشار وارد شده است. اتصالات جوشی به صورت مکانیکی به تجهیزات کمکی متصل می شوند تا عملیات را کنترل و تنظیم کنند. اتصالات جوشی که به عنوان اتصالات لوله جوشی نیز نام برده می شوند. می توانند از جنس استیل کربنی و استیل ضد زنگ باشند که مزایای بسیاری در مقایسه با اتصالات رشته ای یا سوکتی دارند.

از اتصالات استیل کربنی ضد زنگ برای اتصال به لوله ها و تجهیزات سیستم لوله کشی و مونتاژ شیرآلات صنعتی استفاده می شود. اتصالات جوشی این اجازه را می دهند که اتصالات با تجهیزات و لوله های دیگر به صورت خودکار متصل شوند. این اتصالات صنعتی به عنوان تجهیزات کمکی در دسترس و قابل حمل هستند. رایج ترین کارکرد اتصالات جوشی، متصل شدن آنها به تجهیزات کمکی و کاهش جریان های درونی و بیرونی لوله هاست.

انواع اتصالات لوله کشی:

اتصالات مغزی: معمولاٌ کاربرد مغزی ها به جهت اتصال دو قطعه از اجزای لوله کشی می باشد. یا در مواقعی که لازم است قطر لوله ها تغییر کند از مغزی ها استفاده می شود. مغزی ها یکی از پر کاربرد ترین اتصالات فلزی می باشند. به یک قطعه آهن ریخته گری شده می گویند.

درپوش لوله: یکی دیگر از اتصالات که جایگاه و کاربرد خاص خود را دارد، درپوش لوله است. درپوش ها برای مسدود کردن لوله هایی استفاده می شود که فعلاٌ قرار نیست از آن ها استفاده ای شود.

سه راهی: یکی از پرکاربرد ترین اتصالات رابط ها هستند که به اشکال مختلف و ربای دستیابی به اهداف مختلف تولید شده اند. سه راهی ها یکی از آن ها هستند. هر کجا بخواهیم انشعاب جدیدی از یک خط لوله داشته باشیم از سه راهی استفاده می کنیم. سه راهی دارای انواع مختلفی است که از جمله آن ها می توان به سه راهی تبدیل، سه راهی معادل و سه راهی 45 درجه اشاره کرد.

خرید اتصالات آریا

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.