رابط فنری سیتکو

اگر می خواهید زندگی مدرن و به روزی داشته باشید , مطمئنا باید سبک خرید خود را تغییر دهید و به دنبال محصولات استاندارد و شرکت های معتبر بروید . شیر آلات بهداشتی از جمله مهم ترین محصولاتی است که باید به آن توجه زیادی داشت و از استاندارد بودن آن مطمئن شد .البته علاوه بر بهداشتی و استاندارد بودن این محصولات طراحی و ساخت آن نیز بسیار مهم است . شرکت شیرآلات سیتکو ازتاسیساتی است که فعالیت خود را در سال 1990 در چین  در طراحی و ساخت بهترین شیرآلات بهداشتی آغاز کرده است .رابط فنری سیتکو یکی از محصولاتی است که کاربرد بسیاری دارد .

خرید رابط فنری سیتکو

شرکت سیتکو رابط فنری 8سانتی متری ساخته است که یک قطعه کوتاه از لوله گولوانیزه , مانسمان جوشی و انواع رابط های فنری بااستفاده از فلز استیل می باشد که در دو سر آن رزوه رو شده و در اصطلاح به آن رابط دوسر دنده یا رابط یک سر دنده می گویند . عملکرد رابط فنری در لوله کشی به این صورت است که از دوسر رزوه ی آن برای اتصال انواع دیگر اتصالات با رزوه ماده استفاده می شود و به نوعی یک رابط بین دو اتصال محسوب می شود .از رابط فنری برای اتصال رادیاتور به شبکه لوله کشی  ساختمان نیز مورد استفاده قرار می گیرد . به علت فنری بودن این قطعه می توان رادیاتور را راحت تر نصب کرد و جایگزینی برای اتصالات برنجی نصب  رادیاتور باشد .این محصول برند سیتکو کاملا اتعطاف پذیر بوده و نصب رادیاتور را در هر شرایطی آسان می کند . یکی دیگر از مزایای رابط فنری سیتکو این است که با همه رادیاتورهای آلومینیومی و پانلی سازگاری دارد .

قیمت رابط فنری سیتکو

رابط فنری به دلیل کاهش تعداد روپیچ توپیچ پشت مغزی استفاده می شود که به صورت یک اتصال یکسره نیاز به این چند اتصال را از بین می برد . به همین دلیل باید قابلیت افزایش طول بالایی داشته باشد که در این قسمت نرم بودن و قابلیت فنری این محصول حائز اهمیت است . رابط فنری سیتکو از فلز استیل ساخته شده است که به وسیله  فلز نیکل آبکاری شده است . این محصول در قیمت مناسب برای خریداران در بازار عرضه شده است و می توانید برای خرید آن اقدام کنید .

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.