اتصالات گالونیزه توپی برزیل

اتصالات گالوانیزه توپی برزیل

ساخت کشور برزیل و از بهترین و باکیفیت ترین نوع اتصالات گالوانیزه موجود در بازار می باشد. این اتصالات از جنس چدن چکشخوار و بصورت روکش گالوانیزه گرم ساخته می شود.

گالوانیزه آهنی است که با روی پوشانده شده باشد. این آهن ، حتی اگر پوشش آن هم شکستگی پیدا کند از زنگ زدن محفوظ می ماند خوردگی یا زنگ زدن آهن فقط در حضور اکسیژن و آب صورت می گیرد لذا در گالوانیزاسیون فلز فاسد شدنی را در مذاب یک فلز فاسد ناشدنی فرو می برند و بیرون می آورند تا سطح آن از یک لایه فلز فاسد نشدنی پوشیده شود

خرید اتصالات گالوانیزه توپی برزیل

چپقی گالوانیزه توپی برزیل

چپقی همان زانو می باشد که در یکسر آن دنده به صورت مادگی FNPT و در یکسر آن دنده به صورت نر MNPT  می باشد.

روپیچ توپیچ گالوانیزه توپی برزیل

روپیچ توپیچ نوعی اتصال از خانواده بوشن می باشد با این تفاوت که در بوشن دو سر آن دنده مادگی است ولی در روپیچ توپیچ بصورت یکسر دنده نری و یکسر دیگر دنده ماده است.

برای فضاهایی که نیازمند بیشتر کردن ارتفاع یا عمق کار هستیم کاربرد دارد.

قیمت اتصالات گالونیزه برزیلی

زانو گالوانیزه توپی برزیل

اتصالات آهنی یا FITTING به عنوان رابط، انشعاب دهنده، تقسیم کنند، متصل کننده، تغییر دهنده مسیر حرکت لوله، کاهنده سایز و انسداد کننده جهت عبور سیالات مایع و گازی مورد استفاده قرار می گیرد که زانو یا elbow نوعی از این اتصالات شناخته می شود که جهت تغییر مسیر خط لوله به کار می رود زانو گالوانیزه توپی جهت کارکردهای متفاوت در درجه های 30-45-60-90 نسبت به فشار کاری تولید می شود.

سه راهی مساوی گالوانیزه توپی برزیل

در این نوع اتصال سه راه یا TEE شناخته می شود که به عنوان انشعاب گیرنده در خطوط لوله مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع سه راه سه سمت آن با هم برابر می باشند که در اصطلاح به آن سه راه مساوی می گویند.

مهره ماسوره سفید گالوانیزه توپی برزیل

مهره ماسوره از اتصالات مصرفی در صنعت خطوط لوله ای است . مهره ماسوره از سه بخش تولید شده است هر دو سر آن به صورت مادگی FNPT می باشد. مهره وسط در مهره ماسوره همانند کار کوپل را انجام می دهد یعنی با سفت کردن آن مهره کوپل می شود.

نمایندگی اتصلات توپی برزیلی

مغزی گالوانیزه توپی برزیل

مغزی نوع اتصال برای ارتباط دو اتصال دنده مادگی می باشد که هر دو سر آن نر MNPT است و به صورت مغزی مساوی یا تبدیلی می باشد.

بوشن لبه دار گالوانیزه برزیلی

بوشن نوعی اتصال است که هم به صورت مساوی و هم به صورت تبدیلی می باشد که هر دو سمت آن دارای دنده مادگی است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.