اتصالات گالوانیزه برزیل

 

برند TUPY برندی پیشتاز در زمینه تولید اتصالات دنده ای با بالاترین استانداردهای جهانی و بین المللی است.

در هر نوع لوله کشی نیاز به این وجود دارد تا از اتصالات بهره برده شود تا به وسیله ی آن ها بتوان لوله ها را در جهت ها و مسیرهای مختلف و مورد نظر جهت دهی و هدایت نمود. از جمله کاربرد های دیگری که با کمک اتصالات و استفاده از آن ها می توان بهره برد در هنگام تعمیرات و خرابی لوله هاست که می توان به جای اینکه کل لوله و ملحقات آن را تعویض نماییم فقط همان قسمت آسیب دیده را به کمک یکی از اتصالات تعویض و تعمیر نمود.

روش ساخت لوله و اتصالات گالوانیزه توپی برزیل به دو صورت گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد می باشد. مقدار سیلیکون و فسفر موجود در اتصالات گالوانیزه توپی شدیدا ضخامت و ظاهر پوشش گالوانیزه را تحت تاثیر قرار می دهد. مقدار 04/0 % سیلیکون یا بیشتر و یا مقدار 05/0% فسفر یا بیشتر در اتصالات منجر به ضخیم شدن می شود . کربن، سولفور و منگنز در اتصالات اثر کمی در ضخامت پوشش گالوانیزه دارد.

قیمت اتصالات گالوانیزه توپی

اتصالات گالوانیزه توپی را به راحتی می توان بازرسی نمود. این بازرسی بدون نیاز به هیچ گونه آزمایشی و تنها از طریق چشم صورت می گیرد.

اگر نیاز باشد از خطوط اصلی لوله انشعاب گرفته شود باید از اتصالات استفاده کرد. انشعابی که از لوله گالوانیزه خارج می شود می تواند دارای زوایای 45 درجه و 90 درجه باشد و نیز می تواند قطر انشعاب در مسیر تغییر کند به این صورت که قطر مسیر کاهش یا افزایش یابد و در انتهای مسیر بسته شود که تمامی این موارد با استفاده از انواع اتصالات می باشد که شامل بوشن ها ( روپیچ , توپیچ ,ساده ) , مغزی ها , تبدیل , سه راه قائم , سه راه 45 درجه , سه راه تبدیل , چهارراهی و مهره ماسوره می باشد . این محصولات نیز مانند لوله ها ممکن است از داخل یا خارج و یا هر دو سطح با توجه به نوع کاربرد و سرویس عملیاتی موردنظر , تحت پوشش دهی قرار بگیرند .

اتصالات دنده ای برزیلی دارای پوشش درونی بسیار صیقلی هستند و به همین دلیل سیال ها به آسانی و بدون کاهش فشار از آن عبور می کنند . جنس آن ها هم  به علت عدم وجود مواد سمی و مضر در این نوع اتصالات , برای به کار گیری در آب آشامیدنی بسیار مناسب است.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.