اتصالات پلی اتیلن پلی رود

اتصالات پلی اتیلن پلی رود

گروه صنعتی پلی رود به عنوان بزرگترین واحد تولیدی در زمینه تولید اتصالات پلیمری در ایران و حتی در سطح خاورمیانه شناخته شده است و تولیدات این واحد علاوه بر تامین نیاز داخلی محصولات تولیدی را به کشورهای مختلف صادر می نماید و تمامی محصولات بر اساس استاندارد های لازم طراحی و ساخته شده اند که نتیجتاٌ ایم محصولات از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و توانسته تا به امروز رضایت مصرف کنندگان را به خود جلب نماید و زمینه ای برای انتخاب های بعدی گردد. این محصولات با توجه به ساخته شدن از مواد پلیمری از دوام بالایی برخوردار می باشند و در حین مصرف به دلیل صاف و صیقلی بودن فضای داخلی و خارجی از استحکاک پاینی برخوردار می باشد.

خرید اتصالات پلی اتیلن پلی رود

سیستم لوله کشی پلی اتیلن در پروژه های مختلف نیاز به اتصالات پلی اتیلن دارند که این اتصالات با توجه به نوع پروژه متفاوت خواهند بود. لوله های پلی اتیلن در بخش های فاضلاب، آبرسانی، سیستم های آتشنشانی، کاورینگ کابل و گاز کاربرد دارد که اتصالات پلی اتیلن آن نیز با در نظر گرفتن کاربردهای آن متفاوت خواهد بود. اتصالات الکترو فیوژن جهت پروژه های گازرسانی و اتصالات پیچی جهت پروژه های آبرسانی تا فشار 10 اتمسفر استفاده می شود.

یکی از مهم ترین مزایای لوله های پلی اتیلنی در مقایسه با سایر انواع لوله، قابلیت اتصال آسان آن است. اتصالات در مواردی نظیر تغییر زاویه مسیر خط لوله، تغییر قطر، اتصال قطعات لوله و … کاربرد دارد. در کاربری های مختلف لوله های پلی اتیلنی شامل اتصالات پیچی، کمربنده، اتصالات دنده ای، اتصالات پلی اتیلن فشار قوی به صورت جوش لب به لب، اتصالات جوشی پلی اتیلن فاضلابی، اتصالات الکترو فیوژن دست ساز می باشد.

اتصالات پلی اتیلن از ویژگیهای منحصر به فردی برخوردار می باشد که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

مقاومت بسیار خوب اتصالات پلی اتیلن در مقابل شکستگی و ترک خوردگی ناشی از فشار های وارده ی خارجی.

مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه

مقاومت در برابر مواد شیمیایی

مقاومت در برابر خوردگی و ساییدگی

مقاومت عالی در برابر ارتعاشات ناشی از زمین لرزه

مقاوم در برابر زنگ زدگی

صاف و صیقلی بودن جداره داخلی و خارجی و عدم رسوب گیری و افت فشار بسیار کم ناشی از اصطکاک سطح داخلی

انعطاف پذیری بالا، هزینه بسیار پایئن نصب و اجرا، سرعت اجراء و عدم نیاز به ماشین آلات سنگین در زمان اجرای خطوط لوله های پلی اتیلن.

 

قیمت اتصالات پلی اتیلن پلی رود

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.