اتصالات دنده ای برزیلی

اتصالات از جمله مهم ترین عامل در تاسیسات ساختمانی محسوب می شوند که از مهم ترین برندها اتصالات برزیلی هستند . اتصالات بخشی از سیستم لوله کشی صنعتی است که در تغییر جهت , شاخه گذاری و یابرای تغییر قطر خطوط لوله کاربرد دارد .این محصول نیز مانند لوله ها ممکن است از داخل یا خارج و یا هر دو سطح با توجه به نوع کاربرد و سرویس عملیاتی موردنظر , تحت پوشش دهی قرار بگیرند .

اتصالات معمولا بر اساس ماده سازنده لوله ها انتخاب می شوند و در بسیاری از موارد به همین صورت است . اتصالات برزیلی  به دو نوع اتصالات جوشی و دنده ای تولید می شوند که هریک از آن ها دارای اتصالات مختلف دیگری نیز می باشد . نوعی از اتصالات دنده ای برزیلی که در صنعت آب و فاضلاب بسیار پر کاربرد و ایده آل هستند , اتصالات دنده ای سیاه است که به دو روش گالوانیزه سرد و گرم ساخته می شود . اتصالات دنده ای سیاه این شرکت دارای انواع مختلفی از جمله بوشن ها ( روپیچ , توپیچ ,ساده ) , مغزی ها , تبدیل , سه راه قائم , سه راه 45 درجه , سه راه تبدیل , چهارراهی و مهره ماسوره می باشد .

خرید اتصالات دنده ای برزیلی

کاربرد هر یک از این اتصالات سیاه دنده ای برزیلی به شرح زیر است :

  • بوشن ها , برای متصل کردن 2لوله با قطر یکسان در جهت هم به کار می روند .
  • مغزی ها, برای عوض کردن قطر لوله مورد استفاده قرار می گیرند .
  • 3راهی های قائم ,نیز برای گرفتن انشعاب و متصل کردن انشعاب فردی به کار می رود .
  • 3راهی 54 درجه , هم برای سیستم های فاضلابی و به وجود آوردن با انحراف 45درجه به کارمی رود .
  • 3راهی تبدیل , برای متصل کردن انشعاب های فرعی با قطرهای مختلف استفاده می شود.

اتصالات دنده ای برزیلی دارای موشش درونی بسیار صیقلی هستند و به همین دلیل سیال ها به آسانی و بدون کاهش فشار از آن عبور می کنند . جنس آن ها هم  به علت عدم وجود مواد سمی و مضر در این نوع اتصالات , برای به کار گیری در آب آشامیدنی بسیار مناسب است.

خرید اتصالات گالوانیزه

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.