اتصالات جوشی نگین

اتصالات جوشی نگین تابان زنجان

اتصالات گازی برای منتقل کردن جریان گاز، در خط های انتقال گاز به کار می روند این اتصالات بیشتر از جنس فولاد هستند و طبق استاندارد به دو نوع اتصالات مانیسمان و درز دار تقسیم می شوند. با توجه به مطلب که گفته شد گروه صنعتی نگین تابان زنجان در هر دو زمینه اتصالات درز دار و اتصالات مانیسمان از سال 1381 به طور کاملاٌ جدی در حال فعالیت می باشد و تا به امروز توانسته است انواع اتصالات درز دار و مانیسمان را در سایز های مختلف تولید نماید و به بازار عرضه نماید. در مورد اتصالات تولیدی نگین تابان زنجان لازم بذکر است که گفته شود که تمامی آن ها به صورت تک به تک مورد تست قرار می گیرد تا بتوانند مصرف کنندگان با آسودگی خاطر از وجود آنها بهره ببرند.

اتصالات گازی شامل انواع مختلفی می شود در میان آن ها اتصالات زانویی گازی بیشتر مصرف دارند که برای اتصال خطوط لوله به کار می روند و ضخامت و جنس های مختلفی دارند. تولید اتصالات گازی فرآیندی چند مرحله دارد که در مرحله نخست باید لوله مانیسمان یا لوله بدون درز مناسب برای هر قطعه و سایز آن را تولید کرد. و بعد به روش تولید زانویی، جوش فولاد زانویی تولید می شود. برای هر یک از قطعات هم فرایند تولید مخصوص خود را دارند.

اتصالات لوله کشی شامل انواع مختلفی است که هر کدام با توجه به ویژگیهای مخصوص شان کاربرد دارند. با کمک اتصالات لوله کشی می توان آب، گاز و … را در مسیر مورد نظر هدایت نمود.

استفاده کردن از اتصالات لوله کشی سبب می شود تا زمان خرابی قسمتی از لوله ها به راحتی اقدام به تعمیر آن ها کرد. متخصصین لوله کشی معمولاٌ تنها با نگاه به مسیر لوله کشی می توانند تشخیص دهند لوله کشی گاز به کدام قطعات نیاز دارد.

خرید اتصالات جوشی نگین

اتصالات جوشی مانیسمان

از اتصالات مهم در تاسیسات های مختلف، می توان به اتصالات جوشی مانیسمان اشاره داشت. به اتصالات جوشی مانیسمان اتصالات بدون درز نیز گفته می شود. علت این نام به این دلیل است که بدون هیچگونه درز جوشی آن ها تولید می شوند. اصطلاح انگلیسی اتصالات جوشی مانیسمان Seamless می باشد.

به طور کلی می توان گفت اتصالات جوشی از دو بخش تشکیل شده است:

اتصالات درز دار و اتصالات بدون درز مانیسمان

فرآیند تولید این دو نوع اتصالات متفاوت می باشد.

روش تولید اتصالات جوشی مانیسمان به شرح زیر می باشد:

از برش های فولادی استفاده می شود که تحت اعمال شرایط و گذراندن مراحل مختلف مانند کشش، حرارت، غلطک و عبور از زره و نیروگاه های گریز از مرکز نهایتاٌ اتصالات جوشی مانیسمان تولید می شوند. و با توجه به کاربردهای آن در مصارف مختلف درصد متریال و مواد اولیه سازنده آن متفاوت است. و در نتیجه کیفیت های مختلفی دارند. اتصالات جوشی مانیسمان شامل زانو، سه راه، کپ، چهار راه، سه راه تبدیل، تبدیل هم مرکز و غیر هم مرکز و … می باشد.

کاربرد اتصالات جوشی مانیسمان:

به طور کلی در نفت، گاز، آب و صنایع مختلف کاربرد دارند.اتصالات مانیسمان در ضخامت ها و اندازه های مختلف تولید و عرضه می شوند.

قیمت اتصالات جوشی نگین

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.