کارخانه شیر رادیاتور گرما

کارخانه شیر رادیاتور گرما

شرکت ایران گرما با برند گرما از سال 1362 شروع به فعالیت کرده است و تا به امروز به مدد تلاش شبانه روزی نیروی کار متخصص و مدیران دلسوز در حال توسعه و پیشرفت می باشد. شرکت ایران گرما در زمینه تولید شیر و زانو رادیاتور شوفاژ، شیر هوا و فیلتر گازوئیل رادیاتور فعالیت دارد. شرکت ایران گرما افتخار دارد که توانسته است با رعایت نکات فنی نشان استاندارد سازمان استاندارد ایران را کسب نماید و این گواه از کیفیت مطلوب محصولات این گروه تولیدی می باشد.

قیمت شیر رادیاتور گرما

شیر رادیاتور و زانویی رادیاتور بر روی هر دستگاه رادیاتور شوفاژ مورد نیاز است و به نوع دیگر می توان گفت این شیر مهمترین قسمت برای اتصال رادیاتور به سیستم لوله کشی گرمایش ساختمان می باشد و در مورد سیستم گرمایشی موتور خانه مرکزی و پکیج نیز فرقی ندارد. شیر رفت و برگشت بدنه ای از جنس برنج دارد که به روش فورج و به صورت یک تکه ساخته شده است و با روکش فلز نیکل آبکاری شده است. دسته شیر رادیاتور و شیر زانو رادیاتور از پلاستیک مرغوب با مقاومت بالا در مقابل حرارت و شکنندگی تهیه شده است. شیر رادیاتور و شیر زانو قابلیت اتصال به انواع لوله فلزی، سبز و پنج لایه را دارد.

به وسیله شیر رادیاتور و شیر زانو می توان میزان ورود و خروج آب را به رادیاتور های پنلی و آلومنیومی کنترل کرد و می توان با تنظیم دقیق میزان آب ورودی و خروجی رادیاتور دمای رادیاتور هایی که فاصله دارند را نیز تنظیم کرد به گونه ای که باعث نشود تعدادی از رادیاتور ها از گرمای بالاتری برخوردار باشند و رادیاتور هایی که در فاصله بیشتر از پکیج و یا موتورخانه مرکزی دارند از دمای پایین تری برخوردار باشند.

شیر و زانو ایران گرما دارای طراحی زیبا و کم نظیری در دسته و بدنه است و در فرایند تولید آن برای اولین بار علاوه بر دسته اصلی روکشی از بهترین مواد مصرفی روی دسته کشیده شده است تا علاوه بر آن که در هنگام نصب شیر آسیبی به آن نرسد زیبایی ظاهری شیر را نیز بالا ببرد.

خرید شیر رادیاتور گرما

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.