کاتالوگ شیررادیاتور تکسا

شیر رادیاتور تکسا

یکی از بهترین شیرآلات رادیاتور موجود در بازار شیر رادیاتور تکسا می­باشد. گروه صنعتی تکسا، یکی از پیشتازان، در عرصه تولید انواع شیرآلات می­باشد که بیش از سی سال است محصولات خود را با بهره­گیری از نیرو­های متخصص و ماشین­آلات روز دنیا در بازار عرضه می­کند. محصولات این شرکت دارای استاندارد­های بین­المللی می­باشد که قابلیت رقابت با تولیدات دیگر کشور­های صنعتی را داراست که این امر، در شکوفایی صنعت این مرز و بوم، نقش بسزایی دارد. از مهم­ترین اهداف این مجموعه تولید محصول با کیفیت و با قیمت مناسب و به­کارگیری روش­های نوین در طراحی محصولات و جلب رضایت مشتریان است.

خرید شیررادیاتور تکسا

تکسا به عنوان تولید کنندۀ با کیفیت شیر های رادیاتوری، شیر زانو رادیاتوری، شیر های ربع گرد، شیر های صافی دار و صافی های برنجی در کنار دیگر محصولات مرتبط با سیستم­های گرمایشی ارائه شده در مجموعۀ­هایی نظیر محصولات گروه صنعتی بوتان، شرکت تولیدی لورچ، شرکت آریستون ایتالیا و شرکت فریسکه فرانسه در اختیار مشتریان قرار داده گرفته است.

شیر رادیاتور معمولا برای کنترل جریان آب در سیستم رادیاتور مورد استفاده قرار می­گیرد و عمل تنظیم آب گرم را بر عهده دارد. جنس بدنه این شیرها از آلیاژ برنج می­باشد که به وسیله فلز نیکل آبکاری می شود. وظیفه شیر رادیاتور تکسا قطع و وصل کردن و نیز تنظیم مقدار آب ورودی به رادیاتور می­باشد. با این مکانیسم می­توان با باز و بسته کردن آن میزان دمای محیط را بر اساس نیاز دقیقاً تنظیم نمود. شیرآلات تکسا دارای سوپاپ می­باشند که با کم کردن آن جریان ورودقیمت شیررادیاتور تکسا آب به رادیاتور شوفاژ کمتر می­شود و در نتیجه گرمای رادیاتور هم کمتر می­گردد و به نوعی دمای خروجی رادیاتور­ها را تنظیم می­کند.

از مزایای شیر رادیاتور تکسا می­توان به بدنه فلزی مقاوم در برابر حرارت، واشر اطمینان آب­بندی و خار فیکس کننده مغزی اشاره کرد. همچنین درپوش قرار گرفته روی شیر رادیاتور تکسا به دوام شیر­ها در برابر شکستگی و فرسایش، رنگ آمیزی و گچ کاری و هر عمل دیگری که به شکل ظاهری آن آسیب می­رساند کمک می­کند.

در زمان نصب شیر رادیاتور تکسا نیاز می باشد که به وسیله نوار چسب تفلون و یا انواع مواد آب­بند به خوبی نکات آب بندی را رعایت نمود که در برابر موجبات نشتی آب رادیاتور در آینده گرفته شود و سیستم گرمایشی به خوبی هواگیری شود.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.