چسب تارگت فشار قوی

چسب تارگت فشار قوی

چسب تارگت فشار قوی یکی از محصولات متنوع صنایع شیمیایی رازی می باشد. گروه صنعتی رازی پاسخی است به نیاز مصرف کننده در تمامی گروه سنی و صنایع مختلف جامعه چه در محل کار، خانه و مدرسه که به منظور تحقق این هدف شرکت شیمیایی رازی فعالیت خود را از سال 1359 با شعار همه رازی از چسب رازی در زمینی به وسعت 100 هزار متر مربع و زیربنای تولیدی حدود 20 هزار متر مربع در حومه شهرستان هشتگرد واقع در استان البرز آغاز کرده است.

خرید چسب تارگت فشار قوی

ارائه محصول با کیفیت کسب رضایت مشتری و پاسخگویی به نیازها در حداقل زمان ممکن از ابتدای فعالیت سرلوحه کار مجموعه شیمیایی رازی بوده و همه کارکنان در راستای تحقق این هدف تلاش می کنند. شرکت شیمیایی رازی بزرگترین تولید کننده انواع چسب های صنعتی و خانگی، رزین های صنعتی، پلی ونیل استات در ایران است که موفق به اخذ کاربری مهر استاندارد و استاندارد بین المللی کیفیت ISO 9001-2008 از شرکت QSسوئیس برای محصولات خود گردیده است. تنوع گستردگی تولیدات و حجم انبوه تولیدات شرکت شیمیایی رازی را از سایر کارخانجات مشابه متمایز می نماید شرکت شیمیایی رازی علاوه بر تولید انواع چسبهای صنعتی برای اولین بار در کشور موفق به ساخت تیوپ لاستیکی گردیده که در صنایع آرایشی، بهداشتی، و … مصارف فراوانی دارد. نام شرکت شیمیایی رازی از نام بزرگترین دانشمند و کاشف الکل (محمد ذکریای رازی) اخذ گردیده است.

چسب تارگت فشار قوی رازی یکی از چسبهای تخصصی رازی می باشد که برای چسباندن انواع لوله و اتصالات لوله پولیکا پی وی سی کاربرد دارد که به دلیل برخورداری از ترکیبات دقیق و با کیفیت چسبندگی فوق العاده ای را دارد و توانسته است در بین مصرف کنندگان از رضایت بالایی برخوردار باشد. جهت استفاده از چسب تارگت فشار قوی رازی می بایست هر دو قطعه اتصالی را در قسمت اتصال به یکدیگر تمیز کرد و از وجود چربی و گرد و غبار عاری کرد سپس چسب تارگت رازی را به صورت لایه نازک بر روی قطعه پولیکا پخش کرد به نحوی که ضخامت لایه در قسمت انتهایی بیشتر باشد سپس قطعه دیگر را بدون چرخاندن داخل قطعه آغشته به چسب نمود و تا چند ثانیه بدون تکان دادن هر دو قطعه را نگه داشت و سپس رها کرد.فروش چسب تارگت فشار قوی

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.