وارد کننده شیر خودکار یورک

وارد کننده شیر خودکار یورک

شرکت شیر آلات یورک ایتالیا ITAP از تولیدکنندگان انواع شیر آلات برنجی و منیفولد های سیستم های سرمایش و گمایش در ایتالیا است که فعالیت خود را از سال 1972 در شهر Lumezzane آغاز کرده است . شرکت یورک ایتالیا استانداردهای DIN EN ISO . ISO 228  و BS EN ISO 228 را کسب کرده است که گواهینامه های بین المللی لوازم مرغوب تاسیساتی و تجهیزات موتور خانه است .شیر های یک طرفه ( شیر چک ولو ) , شیر های فشاز شکن و شیر خودکار سوپایی از مهم ترین محصولات این شرکت هستند که به ایران وارد می کنند .شیر خودکار فنری یورک ایتالیا بدون شک از بهترین شیرهای خودکار یکطرفه ای است که د رجهان شناخته شده و با کیفیتی غیر قابل رقابت ساخته شده است

قطع و وصل کننده هایی که امروزه در تمامی مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند تولید کننده کلمه شیرالات می باشند. به گفته دیگر کلمه شیرالات نیز جمع همین قطع و وصل کننده ها می باشد.

خرید شیر خودکار فنری یورک ایتالیا

شیر خودکار یک طرفه است که جزو اتصالات اصلی لوله کشی پمپ است . زمانی که شما پمپ را بر سر لوله خود نصب  می کنید , فشار آب بعد از کنتور از فشار آب قبل از آن بیشتر می شود . زیرا پمپ های آب فشاری بیش از فشار آب های شهری را به داخل لوله کشی پمپاژ می کند . و اکنون اگر پمپ خاموش شود , و بین پمپ شما و کنتور شیر خودکار یک طرفه وجود نداشته باشد , تمام آب پمپاژ شده توسط پمپ شما بدون هیچ مانعی به داخل شبکه لوله کشی بر خواهد گشت . برای جلوگیری از این عمل چک ولو باید در هنگام نصب پمپ بین کنتور و پمپ شیر اتوماتیکی نصب شود تا در صورتی که پمپ بعد از پمپاژ آب خاموش شود شیر خودکار نیز بسته می شود . که مانع از ورود آب به شبکه لوله کشی می شود .

این شیر را می توان به صورت افقی , عمودی و مورب نصب کرد . بدنه ی شیر خودکار فنری یورک ایتالیا از برنج ساخته شده است . صفحات پلاستیکی آن از پلیمر و واشر استفاده شده در شیرآلات یکطرفه آن از جنس NBR  است . و همچنین فنر به کار رفته در آن در هر سایزی از این شیر ساخته شده است که از جنس فولاد ضد زنگ است . حداقل دمایی که این محصول تحمل می کند 20 درجه سانتی گراد و حداکثر دمایی که زیر فشار آن به خوبی کار می کند 100 درجه سانتی گراد است .  سایز های مورد تولید شیر خودکار فنری برنجی یورک ایتالیا , از 8/3 تا 4 اینچ است . این محصول را با قیمت عالی و منحصر به فرد در مقایسه با برندهای دیگر  از نمایندگی شرکت یورک ایتالیا تهیه کنید .

شیر خودکار فنری یورک ایتالیا

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.