نوار تفلون پارس

نوار تفلون پارس

نوار چسب آب بندی که به نادرست به نام نوار تفلون شناخته شده است زیرا تفلون یکی از مشهورترین تولید کنندگان نوار چسب پلی تترافلوئورواتیلن یا PTFE می باشد که جهت آب بندی لوله کشی آب قرار می گیرد و مقاومت بسیار مطلوب در مقابل نشت آب و گرم و سرد شدن های مکرر دارد.

خرید نوار تفلون پارس

نوار تفلون پارس یکی از تولید کنندگان نوار تفلون ایرانی می باشد که به واسطه برخورداری از کیفیت مطلوب توانسته است به خوبی در برابر تولید کنندگان ایرانی و خارجی رقابت نماید. نوار تفلون پارس به دلیل داشتن ضخامت بالا و وزن بالایی که دارد توانسته است نسبت به خیلی از رقبا از کیفیت بالاتری برخوردار باشد. در زمان استفاده از نوار تفلون پارس می بایست اتصال و یا لوله را در دست چپ قرار دهیم و به وسیله دست راست نوار چسب تفلون را در جهت عقربه های ساعت به دور اتصال و یا لوله می چرخانیم و چرخاندن نوار چسب تفلون پارس را تا حدی ادامه می دهیم که به سختی بتوان رزوه های روی اتصال یا لوله را ببینیم. سپس مورد استفاده قرار می دهیم.

از مزیت های نوار تفلون پارس نسبت به تفلون مایع همچون آدالوک و توس و دیگر نمونه ها می توان به این گزینه اشاره کرد که پس از چرخاندن نوار تفلون پارس به دور اتصالات و لوله ها می توان مدار را در حالت سرویس قرار داد. در صورتیکه در مورد استفاده از تفلون های مایع می بایست در حدود 10 ساعت از زمان آب بندی آن بگذرد تا بتوان مسیر را برای ورود آب باز نمود تا آب بندی دچار ایراد نشود.

نوار چسب تفلون پارس یه ضخامت 0.075 میلی متر و عرض 12 میلی متر و طول بین 10 تا 12 متر می باشد در بسته بندی های 12 تایی پلاستیکی و در بسته بندی های 600 عددی کارتنی بسته بندی و به بازار عرضه می شود. به دلیل تولید بالای نوار تفلون پارس قیمت این نوار تفلون با توجه به کیفیت بالایی که دارد از قیمت بسیار خوبی برخوردار می باشد و این مورد نیز یکی دیگر از امتیازات این نوار تفلون به نسبت دیگر تولید کنندگان می باشد.

قیمت نوار تفلون پارس

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.