نوار تفلون هانزا

نوار تفلون هانزا

نوار آب بندی و یا آنطور که در بین مردم و مصرف کنندگان شناخته شده است نوار تفلون یکی از ملزومات و مواد مصرفی است که در لوله کشی ساختمان، لوله کشی تاسیسات و نیز خطوط انتقال آب و سایر سیالات به کار برده می شود و از آن برای آب بندی اتصالات و خصوصاٌ اتصالات رزوه ای از انواع فلزی، پلاستیکی و پلیمری در محل اتصال با لوله و یا آب بندی لوله های حدیده شده مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید نوار تفلون هانزا

نوار آب بندی که در انگلیسی با وازه اختصاری PTFEشناخته می شود. نواری کم ضخامت در حدود 0.07 میلی متر تا 0.01 میلی متر می باشد که از جنس پلی تترا فلوئر اتیلن می باشد. بزرگترین تولید کننده پلی تترافلوئورواتیلن این ماده را با نام تجاری تفلون تولید می نماید و به همین دلیل نوار آب بندی به نوار تفلون نیز مشهور شده است. از این ماده در ساخت قطعات مختلف و در صنایع مختلف استفاده می شود که می توان از کاربردهای متنوع این ماده به استفاده جهت ظروف نچسب نام برد.

معمولاٌ تولید کنندگان نوار چسب تفلون که می توان در بین آنها به هانزا اشاره کرد پس از تولید این ماده در مراحل تولید کارخانه آن را به دور قرقره های پلاستیکی در ابعاد مختلف طولی و عرضی و با ضخامت های مختلف می پیچیند و برای جلوگیری از صدمه و از پوشش های پلاستیکی برای قرقره ها استفاده می کنند و مشخصات لازم را بر روی قرقره ها چاپ می کنند. البته یکی دیگر از کارهای تولید کنندگان در بسته بندی با رنگ های مختلف ارائه می کنند و از این رنگها برای درجه بندی کیفی محصولاتشان استفاده می نمایند. به طور معول نوار تفلون هانزا دارای 5 تا 10 متر طول می باشد و هر جعبه آن شامل 10 عدد و هر کارتن آن که بر روی آن مشخصات محصول چاپ شده است با برند هانزا شامل 500 عدد نوار آب بندی می باشد. که به این طریق از کارخانه برای عرضه به مشتریان خارج می شود.

نوار تفلون های هانزا با کیفیت مطلوب در کشور چین ساخته می شود و به کشورهای مختلف از جمله ایران صادر می شود و همینطور در کشور چین مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش نوار تفلون هانزا

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.