نوار تفلون مایع

نوار تفلون مایع

با پیشرفت صنعت شیرالات کاربرد شیرالات در ساخت و ساز ها نیز افزایش چشمگیری داشت.قطع  و وصل کننده هایی که امروزه در تمامی مکان ها یافت می شوند بازار داغی را به خود اختصاص داده اند.

شیرالات که در انواع و اقسام مختلفی تولید و توزیع می گردند کاربرد فروانی در مکان های مسکونی و عمومی دارند.ضروری بودن این محصول را می توان از فروانی ان یافت.

با گسترش شیرالات و استفاده کردن ان در ساخت و ساز ها، محصولات دیگری نیز که همراه با شیرالات مورد استفاده قرار می گیرند پیشرفت چشمگیری داشتند. ازجمله این محصولات، نوار تفلون می باشد.

نوار تفلون یا همان نوار اب بندی یکی از محصولاتی است که با پیشرفت شیرالات در بازار بسیار رایج گردید.این محصول به خاطر اینکه عملکردی ضد اب دارد برای لوله کشی ها و نصب شیرالات در منزل بسیار مورد استفاده قرار گرفته می شود.امروزه این محصول را به دلیل کاربرد ان در صنعت شیرالات در ردیف شیرالات قرار گرفته می شود.

نوار تلفون نیز مانند سایر محصولات در انواع مختلفی نوزیع می گردد که یکی از کاربردی ترین انواع این محصول، نوار تفلون مایع می باشد که کاربرد فروانی در صنعت شیرالات دارد.

خرید نوار تفلون مایع

نوار تفلون مایع  در حال جایگزین شدن با نوار تفلون های معمولی می باشد.این محصول که به نام چسپ تلفون مایع نیز شناخته می شود به شکل یک خمیر مایع  در سایز های مختلفی تولید و توزیع می گردد و در حال اختصاص دادن بازار نوار تفلون های معمولی به خود می باشد همچنین نوار تفلون مایع  کابرد فروانی در صنعت لوله کشی ها دارد.

قیمت نوار تفلون مایع

نوار تفلون مایع نیز مانند تمامی محصولات در سایز ها و انواع مختلفی مانند نوار تفلون مایع  قفل شونده و نوار تفلون مایع  باز شونده می باشند که توسط شرکت های تولیدی فروانی عرضه می شوند.از جمله این شرکت ها می توان به نوار تفلون سیم ایتالیا، نوار تفلون فورس، نوار تفلون مایع  چفتلن شایان و…اشاره کرد که از برند های محبوب در این زمینه می باشند.

تفلون مایع یک چسب مایع است که برای آب‌بندی لوله‌ها و اتصالات فلزی استفاده می‌شود. این محصول جایگزینی برای نوار تفلون، خمیر و کنف است و در بحث لوله‌کشی ساختمان و اتصالات کاربرد دارد

2
5

. تفلون مایع فورس، یکی از انواع تفلون مایع است که بعد از محکم کردن اتصال، مایع بیرون زده از رزوه‌ها خشک نمی‌شود و می‌توان آن را با یک دستمال تمیز کرد

4

. تفلون مایع آکسون نیز یکی دیگر از انواع تفلون مایع است که جایگزین نوار تفلون معمولی است و در بحث لوله‌کشی ساختمان و اتصالات استفاده می‌شود

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.