نمایندگی شیرگازی حقیقی

نمایندگی شیر گازی حقیقی

شرکت شیر گازی حقیقی فعالیت خود رادر سال 1375 باتوجه به آگاهی از نیاز مبرم جامعه در زمینه توسع گاز شهری، آغاز نمود. این شرکت در زمینه  طراحی و تولید شیر گازی با کیفیت و استاندارد بالا فعالیت می کند همچنین این شرکت دارای اولین مجوز استاندارد برای تولید شیر ربع گرد از نوع قفلی می باشد.

از جمله تولیدات شرکت شیر گازی حقیقی می توان به  انواع شیر گازی شامل شیر های کپسول گازی، شیر های بالوالو دسته اهرمی، شیر های بالوالو دسته خروسکی و شیر های بالوالو قفل شونده اشاره کرد.

خرید شیر گازی حقیقی

قیمت بسیار مناسب شیر گازی حقیقی به علت داشتن ساختمان ساده آن می باشد که این ویژگی همراه با سرعت عملکرد بالایی که در باز و بسته شدن دارد می باشد.  قطعات این شیر ها یکپارچه و بادوام بوده و عملکرد فوق العاده ای حتی پس از سیکل های متعدد خواهند داشت. همچنین شیر گازی حقیقی وزن سبکی دارد و نصب و بهره برداری از آن آسان می باشد.

متریال مصرفی در شیر گازی حقیقی برنجی می باشد. دنده های این شیر از نوع NPT بوده که با سردنده های موجود در بازار سازگاری دارد.

سایز شیرگازی های حقیقی شامل شیرآلات برنجی 2/1 اینچ, در لوله های گازی و مانیسمان بدون درز 2/1 اینچ استفاده می شود که بیشتر به گاز منازل و خانه ها متصل می شود وسایز بازاری آن دو نیز نامیده می شود .برای نمونه شیرگازی 2/1 اینچ حقیقی همان شیرگازی دو حقیقی می باشد

همچنین شرکت شیر گازی حقیقی در زمینه تولید و ساخت قطعات ماشین کاری سری تراشی، اجزاء کنترلی و شیرهای مورد استفاده وسایل گازسوز مورد نیاز متقاضیان فعالیت دارد.

خرید شیرگازی حقیقی

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.