نمایندگی اتصالات گالوانیزه

نمایندگی اتصالات گالوانیزه

در سال 1772 فرآیند الکتروشیمیایی گالوانیزاسیون توسط لوئیچی گالوانی با موفقیت انجام شد و به همین منظور به این صورت نام گذاری شد و پس از آن تا به امروز این هملیات در حال استمرار است و طی این سالیان با تحقیقات و پیشرفت تکنولوژی به روز شده است و همچنان به عنوان یکی از روشهای موفق برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدن فلزات به وسیله فلز روی از آن استفاده می شود و همچنان تولید وسایل مختلف از جمله ورق، لوله، اتصالات، دکل های براق و موارد بسیار زیاد به این روش رو به افزایش است و مورد قبول استفاده کنندگان می باشد. از اینت رو سعی داریم در این مطلب روشهای رایج تولید اتصالات به این روش و انواع اتصالات و کارخانجات تولیدی و فعالان این عرصه را معرفی و در مورد آن توضیحاتی را شرح دهیم.

قیمت اتصالات گالوانیزه

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، گالوانیزاسیون به روشهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که دو روش از آن بسیار مرسوم می باشد و دارای خصوصیات مختلفی کمی و کیفی متفاوتی می باشد. که روش اول آن گالوانیزاسیون عمقی دغ یا گالوانیزاسیون گرم نام دارد که در این روش اجسام فلزی را وارد حوضچه های فلز روی قرار داده می شود که در نتیجه لایه ای از این فلز بر روی جسم مغرق شده شکل می گیرد و روش دیگری که وجود دارد به عنوان گالوانیزاسیون سرد مرسوم است که به وسیله نیروی الکتریکی و پاشیدن ذرات ریز فلز روی بر روی اجسام به وقوع می پیوندد. که معمولا، برای تولید اتصالات از روش گرم که دارای کیفیت و دوام بالاتری نیز می باشد استفاده می شود، در این قسمت جا دارد که به معرفی انواع اتصالات گاوانیزه بپردازیم.

اتصالات مغزی گالوانیزه، درپوش گالوانیزه، مهره ماسوره گالوانیزه، سه راهی گالوانیزه، سه راهی تبدیل گالوانیزه، سه راهی معادل گالوانیزه، سه راهی 45 درجه گالوانیزه، چهار راهی گالوانیزه، انواع بوشن گالوانیزه، انواع زانوی گالوانیزه، فلنچ و واشر و…. می باشد که بعض از این اتصالات خود نیز در انواع مختلف برای کاربرد های متفاوت در سایز های مختلف تولید می شود.

با گذشت بیش 50 سال از حضور محصولات گالوانیزه در ایران کارخانجات زیادی در این زمینه در حال فعالیت می باشند که توانسته اند محصولات خود را با رعایت استانداردهای داخلی و بین الملی تولید نمایند و علاوه بر آن تولید کنندگان خارجی نیز محصولات خود را در این زمینه به ایران صادر می کنند که می توانیم به تولید کنندگانی همچون توپی برزیل، سیتکو چین، مک بران چین اشاره کنیم که به واسطه نمایندگیهای خود در شهرهای مختلف کشور محصولاتشان را عرضه می نمایند.

قیمت اتصالات گالوانیزه فشار قوی

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.