نمایندگی اتصالات گالوانیزه مک

 

گروه صنعتی مک چین یکی از بهترین تولید کنندگان اتصالات چینی می باشد که با دارا بودن استانداردهای روز اروپا چندین سالی است که در ایران فعالیت می کند و به دلیل دارا بودن کیفیت بالا مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

اتصالات گالوانیزه یکی از رایج ترین اتصالت در صنعت می باشد. این اتصالات که از پوشش گالوانیزه برخوردار می باشند حدود پنجاه سال پیش وارد صنعت ایران شدند و در زمینه های آبرسانی، گلخانه، حصار کشی، شازه های فلزی، تصفیه خانه ها و کشاورزی کاربرد دارند. از این اتصالات برای ارتباط دادن لوله های فلزی و گالوانیزه بکار برده می شود. در صنعت تاسیسات برای انتقال مایعات و سیالات از لوله ها و اتصالات آهنی که به وسیله فلز روی پوشانده شده است استفاده می شود. این پوشش برای حفاظت از فلز در برابر خوردگی و آسیب پذیری می باشد و به این عمل گالوانیزاسون می گویند. پوشش قرار داده شده در عمل گالوانیزاسیون شامل لایه ای از فلز روی و ترکیباتی از آهن می باشد. در مورد اتصالات فولادی نیز برای محافظت از این اتصالات در برابر خوردگی و آسیب پذیری پوششی از فلز روی پوشیده می شود که به آنها اتصالات گالوانیزه گفته می شود.

قیمت اتصالات گالوانیزه مک

عملیا گالوانیزاسیون به روشهای مختلف در حال انجام می باشد که در زمینه تاسیسات دو روش به صورت کلی رایجی می باشد که روش اول به گالوانیزاسیون عمقی یا گرم معروف می باشد که دین صورت می باشد که در این روش قطعات فلزی که می تواند شامل اتصالات و لوله ها باشد را در حوضچه های حاوی فلز روی مذاب وارد کرد و سپی خارج کرد در این روش روکشی نازک از فلز روی بر روی تمامی قسمتهای قطعه را پوشش می دهد. این روش به دلیل برخورداری از این خاصیت که تمام قسمتهای فلز در حوضچه قرار می گیرد از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و طبیعتاٌ به دلیل استفاده شدن بیشتر فلز روی از قیمت بالاتری برخوردار می باشد. در روش دوم که به روش سرد مرسوم می باشد به وسیله انرژی الکتریسیته ذرات بسیار ریز فلز روی را بر روی قطعه فلزی می پاشند این روش در مقایسه با روش قبلی از دوام پایین تری برخوردار می باشد ولی به دلیل کاهش هزینه و همینطور استفاده شدن در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

اتصالات مک به صورت دنده ای و از آهن چکش خوار گالوانیزه به وسیله ماشن آلات مدرن ساخته شده است که در خطوط لوله هوا تخت فشار، تاسیسات صنعتی، سیستم تهویه مطبوع،انتقال آب آشامیدنی و تاسیسات آتش نشانی مورد استفاده قرار می گیرد.

اتصالات گالوانیزه مک در مدلهای زانوی سه راهی مک، مهره ماسوره مک، بوشن مک، مغزی مک، روپیچ توپیچ مک تولید می شود. همچنین این اتصالات در سایزهای مختلف از 2/1 تا 6 اینچ که دارای اتصالات گالوانیزه گرم بوده دو در برابر رطوبت و گرما  مقاوم می باشد ارائه می شود.

 

خرید اتصالات گالوانیزه مک

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.