مغزی شیر مخلوط ارزان

مغزی شیر مخلوط ارزان

مغزی های تولید شده در داخل غالباٌ از کیفیتی مطلوبی برخوردار می باشد و با توجه به اینکه تمامی مواد مصرفی برای تولید این مغزی ها در ایران موجود می باشد طبیعتاٌ از قیمت خوبی برخوردار می شود. در زمان خرید مغزی شیر مخلوط می بایست به مطالبی که در ادامه مطلب گفته می شود دقت نمود تا خریدی مطمئن انجا داد:

مغزی شیر مخلوط قطعه ای مکانیکی برای کنترل جریان سیال می باشد که در انواع شیرهای مخلوط نصب می شود.مغزی شیر سبب چرخش شیر مخلوط به سمت چپ یا راست شده و بدین گونه سبب قطع و وصل جریان سیال میگردد.

مغزی شیر مخلوط از پر مصرف ترین قطعات شیرآلات می باشد که برای تولید انواع شیرآلات استفاده می شود. همانطور که گفته شد مغزی شیر مخلوط جهت جلوگیری از خروج و هدر رفت آب می باشد. که انواع مختلفی دارد. مغزی شیر مخلوط زرد رنگ جهت شیرآلات کلاسیک قدیمی استفاده می شود و هرچه مغزی شیرمخلوط سنگین تر باشد کیفیت مغزی شیرآب بالاتر می باشد .

فروش مغزی شیر مخلوط نیم دور

مغزی شیر مخلوط تشکیل شده از: 1- پیچ یا میله که سر ان هزار خار شده است. 2- مهره اصلی یا بدنه مغزی شیر مخلوط که پیچ یا میله ی درون آن حرکت می کند. 3- اشپیل یا خار که میله را درون مغزی شیر مخلوط ثابت نگه می دارد. 4- واشر تخت لاستیکی 5- مهره ی محکم کننده ی واشر تخت  می باشد که به دلیل تهیه شدن از روش اکستروژن دارای مولفه سلامتی می باشد و استفاده از گریس خوراکی مرغوب اهمیت ویژه ای به کیفیت و حفظ سلامتی محصولات خود قائل شده است.

بر روی مغزی شیر مخلوط تعدادی واشر سوار شده که اصلی ترین آنها واشر تخت لاستیکی می باشد ودر کف مغزی شیر مخلوط قرار دارد. بیشترین فرسودگی مربوط به واشر در مغزی شیر مخلوط می باشد. که البته به دلیل استفاده شدن از NBR برای تولید این واشرها از کیفیتی مطلوبی برخوردار می باشد و در صورتی که واشر تخت مغزی دچار ایراد شود قابلیت تعویض نیز دارد که این کار باعث می شود از چکه کردن شیر مخلوط جلوگیری شود.

خرید مغزی شیر مخلوط قهرمان

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.