لیست قیمت چسب تانگیت

لیست قیمت چسب تانگیت

چسب پی وی سی تانگیت تحت لیسانس هنکل آلمان تولید و عرضه می گردد. این چسب که با نام چسب لوله نیز شناخته می شود برای چسباندن انواع لوله و اتصالات در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید چسب پی وی سی تانگیت

همانطور که می دانید چسب پی وی سی نوعی چسب برای اتصال لوله و اتصالات آب و فاضلاب از جنس پی وی سی می باشد. این چسب بصورت حلای است یعنی حلال پس از چسباندن دو قطعه از آن خارج می شود و طی تبخیر حلال اتصال برقرار می گردد. چسب پی وی سی تانگیت یکی از بهترین و قدیمی ترین این نوع چسب می باشد که در کشور ما تحت لیسانس هنکل آلمان تولید می شود. این محصول حاوی حلال بر پایه تترا هیدروفوران تثبیت شده می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

چسب پی وی سی 100 میلی لیتر تانگیت که به عنوان چسب پی وی سی فشار قوی جهت چسباندن لوله های انتقال آب و فاضلاب در تاسیسات صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این چسب در بالاترین حد کیفیت تولید می شود که از مهم ترین ویژگی های آن می توان به چسبندگی و تحمل فشار های مختلف در شرایط مختلف اشاره نمود.

مواد پایه تشکیل دهنده چسب پی وی سی تانگیت تترا هیدروفوران، متیل اتیل کتون و سیکلو هگزانون می باشد که دارای چگالی 95 گرم بر سانتی متر مکعب بوده و از ویسکوزیته ای در حدود 6000 تا 7500 میلی پاسکال برخوردار می باشد که می توان از آن در محدوده دمایی بین 0 تا 60 درجه سانتی گراد بسته نوع پی وی سی استفاده کرد. چسب تانگیت مقاومت شیمیایی نسبت به اسیدهای غیر ارگانیک بستگی به نوسانات لوله، زمان گیرش، فشار اعمال شده، دما و نوع اسید دارد.

جهت نگهداری چسب تانگیت قزوین می بایست به مسائل نگهداری آن توجه شود که از آن می توان به شرایط نگهداری در دمای 15-25 درجه سانتی گراد اشاره کرد و این محصول در دمای 20 درجه سانتی گراد تا 18 ماه می توان آن را نگهداشت و تاریخ مصرف بهینه این محصول این زمان می باشد.

خرید چسب تانگیت هنکل

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.