لیست قیمت اتصالات گالوانیزه مک

 

در صنعت تاسیسات برای انتقال مایعات و سیالات از لوله ها و اتصالات آهنی که به وسیله فلز روی پوشانده شده است استفاده می شود. این پوشش برای حفاظت از فلز در برابر خوردگی و آسیب پذیری می باشد و به این عمل گالوانیزاسون می گویند. پوشش قرار داده شده در عمل گالوانیزاسیون شامل لایه ای از فلز روی و ترکیباتی از آهن می باشد. در مورد اتصالات فولادی نیز برای محافظت از این اتصالات در برابر خوردگی و آسیب پذیری پوششی از فلز روی پوشیده می شود که به آنها اتصالات گالوانیزه گفته می شود.

اتصالات گالوانیزه مک بران

گروه صنعتی مک چین یکی از بهترین تولید کنندگان اتصالات چینی می باشد که با دارا بودن استانداردهای روز اروپا چندین سالی است که در ایران فعالیت می کند و به دلیل دارا بودن کیفیت بالا مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

روش ساخت به دو روش گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد صورت می پذیرد. مقدار سیلیکون و فسفر موجود در اتصالات گالوانیزه شدیدا ضخامت و ظاهر پوشش گالوانیزه را تحت تاثیر قرار می دهد. کربن، سولفور و منگنز موجود در اتصالات گالوانیزه اثر کمی در ضخامت پوشش گالوانیزه دارد. از آنجایی که واکنش گالوانیزه در اتصالات گالوانیزه مک یک فرآیند نفوذی است، بالا بودن دما و یا طولانی شدن زمان غوطه وری منجر به تشکیل لایه های آلیاژی صخیم تری می شود.

اتصالات مک ساخته شده از آهن چکش خوار گالوانیزه می باشد که در تاسیسات صنعتی، سیستم نهویه مطبوع، تاسیسات آب ساختمانی، تاسیسات آتش نشانی، خطوط لوله هوا تحت فشار مورد مصرف قرار می گیرد.  اتصالات مک بران به دو دسته اتصالات مک سفید که جهت مصارف آب و سیالات مایع و اتصالات گالوانیزه مک بران سیاه که جهت مصارف گاز استفاده می شود تقسیم می شوند که طول عمر زیاد اتصالات گالوانیزه مک پوشش داده شده با روی در محیط های کاملا خورنده در حدود 20 تا 30 سال می باشد.

اتصالات گالوانیزه مک شامل زانو گالوانیزه مک، سه راه گالوانیزه مک، چپقی گالوانیزه مک، تبدیل گالوانیزه مک، مغزی گالوانیزه مک، بوشن گالوانیزه مک، مره ماسوره گالوانیزه مک، لوله گالوانیزه می باشد. اتصالات گالوانیزه مک بران در سایزای مختلف از 1/2 تا 6 اینچ که دارای اتصالات گالوانیزه گرم بوده و در رطوبت و گرما مقاوم می باشد.

مغزی شیر مخلوط سیتکو

 

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.