لیست قیمت اتصالات پلی رود

لیست قیمت اتصالات پلی رود

واحد تولیدی تحقیقاتی پلی رود اتصال به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان اتصالات آبیاری و آبرسانی پلیمری در کشور و منطقه خاورمیانه شناخته شده است که فعالیت بالای 30 ساله در این صنعت دارد و در محیطی به متراژ 300000 مترمربع در یکی از شهرکهای صنعتی استان مازندران در حال فعالیت می باشد. و توانسته است تا به امروز با بهره گیری از دانش روز و استفاده از ماشین آلات مدرن و نیروهای متخصص تولیداتی با رعایت استانداردهای لازم کیفیتی بالا عرضه نماید.

لیست قیمت اتصالات پلی رود

پلی رود در زمینه تولید اتصالات پلیمری فعالیت می کند. از انواع اتصالات ساخته شده توسط پلی رود می توان به اتصالات جوشی فشار قوی اشاره کرد که تحت استاندارد بین المللی Din 16963 تولید و کیفیت محصول در آزمایشگاه کارخانه و زیر نظر بخش کنترل کیفیت پلی رود مورد آزمایش قرار می گیرند. خطوط لوله پلی اتیلن در پروژه های مختلف نیاز به اتصالات پلی اتیلن دارند که این اتصالات با توجه به نوع پروژه متفاوت خواهند بود. لوله های پلی اتیلن در بخش های فاضلاب، آبرسانی، سیستم های آتشنشانی، کاورینگ کابل و گاز کاربرد دارد که اتصالات پلی اتیلن آن نیز با در نظر گرفتن کاربرد های آن متفاوت خواهد بود. اتصالات الکترو فیوژن جهت پروژه های گازرسانی و اتصالات پیچی جهت پروژه های آب رسانی تا فشار 10 اتمسفر استفاده می شود و جهت مابقی پروژه ها از اتصالات جوشی پلی اتیلن طبق استاندارد Din 16963 آلمان استفاده می گردد. لازم بذکر است که سیستم فاضلاب خانگی از قوانین فوق پیروی نمی کند.

اتصالات پلی اتیلن از ویژگیهای ذیل برخوردارند:

مقاومت بسیار خوب اتصالات پلی اتیلن در مقابل شکستگی و ترک خوردگی ناشی از فشارهای وارده خارجی.

مقاومت بالا در برابر مقابل فشار و ضربه.

مقاومت در برابر مواد شیمیایی.

مقاومت در برابر خوردگی و سایدگی.

مقاومت عالی در مقابل ارتعاشات ناشی از زمین لرزه.

مقاومت در برابر زنگ زدگی.

صاف و صیقلی بودن جداره داخلی و خارجی، عدم رسوب گیری و افت فشار بسیار ناشی از اصطحکاک سطح داخلی.

انعطاف پذیری بالا، هزینه بسیار پایین نصب و اجرا، سرعت اجرا و عدم نیاز به ماشین آلات سنگین در زمان اجرای خطوط لوله های پلی اتیلن.

این موارد قسمتی از ویژگیهای منحصر به فرد اتصالات پلی اتیلن پلی رود می باشد می باشد که نسبت به مواد دیگر دارای برتری می باشد و یکی از بهترین گزینه ها در مصارف مختلف می باشد.

خرید اتصالات پلی رود

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.