لیست اتصالات پلی رود

لیست اتصالات پلی رود

مجموعه تولیدی تحقیقاتی پلی رود بیش از 30 سال است که در استان مازندران در زمینه طراحی و تولید انواع مواد پلیمری فعالیت می نماید که تا به امروز توانسته است بر اساس استانداردهای مطرح بین المللی تولیداتی با کیفیت جهانی را طراحی و سپس به صورت انبوه تولید و نماید و علاوه بر عرضه به تمام نقاط ایران به کشورهای مختلفی صادر نماید . واحد تولیدی تحقیقاتی پلی رود با همتی بلند توانسته است به عنوان بزرگترین واحد تولیدی در زمینه اتصالات پلیمری در کشور و در منطقه خاورمیانه شناخته شود و به عنوان برندی خوش نام مورد استفاده مصرف کنندگان قرار گیرد و این مهم با تلاش های شبانه روزی همه پرسنل این واحد تولیدی به وقوع پیوسته است.

اتصالات پیچی پلی اتیلن یا رزوه ای پلی اتیلن یا مکانیکی پلی اتیلن مخصوص لوله های پلی اتیلن، معمولاٌ از پنج قطعه به شرح ذیل تشکیل شده است: بدنه، سرپیچ، اسپیسلیت، بوشینگ و اورینگ.

خرید اتصالات پلی رود

نظر به اینکه قطر خارجی لوله های پلی اتیلن با رواداری معینی باید مناسب قطر رزوه های داخلی سرپیچ باشد و از آنجاییکه در لوله های پلی اتیلن سخت، ضخامت جداره لوله های ساخت کارخانه های مختلف الزاماٌ یکسان نیست. لذا چنانچه در نظر است برای اتصال لوله ها از اتصال پیچی استفاده شود این نوع اتصالی باید ساخت کارخانه ی سازنده لوله باشد تا برقراری اتصال امکان پذیر گردد.

اتصالات پیچی پلی اتیلن در سیستم های لوله کشی برای اتصال مستقیم لوله ها یا بخش هایی از لوله جهت انطباق با اندازه های مختلف تبدیل، زانو، سه راهی و … یا برای موارد دیگر مانند تنظیم یا اندازه گیری جریان سیال مورد استفاده قرار می گیرد. تولید شده در شکل های مختلف و به صورت نری و مادگی می باشند. این اتصالات پیچی از جنس پلی اتیلن سخت تولید شده و قابلیت کار در فشارهای بالا تا 10 اتمسفر را دارند. بسته به نوع اتصال گاهی به صورت فلنچ دار تولید می شوند. اتصالات پیچی برای همه لوله های پلی اتیلن نرم با قطر خارجی 20 ال 125 میلی متر به کار می رود. این نوع اتصال در شبکه توزیع آب و کشاورزی کاربرد دارد.

از ویژگیهای منحص بفرد اتصالات پلی اتیلن می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

مقاومت در مقابل مواد شیمیایی و زنگ زدگی، شکستگی و ترک خوردگی ناشی از فشار یا ضربه، خوردگی و سایدگی، ارتعاشات ناشی از زمین لرزه.

صیقلی و صاف بودن جداره خارجی و داخلی (کم بودن افت فشار ناشی از اصطکاک سطح داخلی ).

عدم رسوب گیری.

انعطاف پذیری بالا.

هزینه کم و سرعت بالا نصب و اجراء.

عدم نیاز به ماشین آلات سنگین در زمان اجراء.

کلیه اتصالات پیچی و شیرها به منظور استفاده از آب داغ طراحی نشده اند به همین علت در مسیر لوله کشی که از لوله های پلی اتیلنی استفاده می شود نیز می بایست از دمای متعارف استفاده شود. البته لوله و اتصالات پلی اتیلن در دمای زیر صفر قابل استفاده می باشد.

قیمت اتصالات پلی اتیلن پلی رود

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.