لوله و اتصالات گالوانیزه اصفهان

 

لوله گالوانیزه به لوله هایی گفته می شود که جنس لوله ها از فولاد نرم است که در ساخت لوله ، ورق را با فشار داخل قالب می گذارند و درز آن را جوش می دهند. این لوله در برابر لوله آهنی مقاومت کمتری دارد و فولاد گالوانیزه را خراب می کند. جنس این لوله ها از فولاد نرم است که باعث مقاومت در برابر خوردگی و اسید ها، فلز را گالوانیزه می کنند.

انواع لوله های گالوانیزه:

لوله گالوانیزه گرم

لوله گالوانیزه سرد

لوله گالوانیزه سبک

لوله گالوانیزه سنگین

اتصالات گالوانیزه اصفهان

لوله گالوانیزه آهنی که جنس این لوله ها از آهن سفید نورد شده می باشد که درز های آن توسط دستگاه درز جوش به سکدیگر جوش داده می شود و لوله را در درون وان مذاب فرو می برند تا به طور کامل درزگیری شود. این نوع لوله ها به دلیل رنگ خاکستری که دارد به راحتی قابل شناسایی هست  و معمولاٌ به اندازه های شش متری در بازار یافت می شود.

نکته مهمی که درباره لوله های گالوانیزه باید به خاطر سپرد این است که هرگز برای اتصال این نوع لوله ها هرگز از دستگاه جوش استفاده نشود زیرا در لوله فلز روی که روی لوله قرار دارددود غلیظی از خود تولید می کند و باعث می شود محل کار آلوده شود و موجب آسیب زدن به دستگاه تنفسی شود.

 

لیست قیمت اتصالات گالونیزه اصفهان

لوله های گالوانیزه در قسمتهایی همچون انتقال آب و گاز در گلخانه و مصارف کشاورزی و مسکونی، تخلیه فاضلاب، لوازم بهداشتی، تهویه هوا و موارد متعدد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی مهمی که این نوع لوله دارد این است که برای نصب نیازی به دستگاه جوش ندارد و برای اتصال کافی است به وسیله دنده هایی که در ابتدا و انتها درست شده به یکدیگرمتصل و یا در محل های مورد نیاز رزوه شود و توسط عناصر مناسب آب بندی تا قابل استفاده شود. در صورت خراب شدن نیز به راحتی قابل مشاهده و تعویض می باشد.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.