قیمت شیلنگ فن کوئل سیتکو

شیلنگ فن کوئل سیتکو

شرکت سیتکو در سال 1376 با نام واحد سیتکو فعالیت خود را با هدف ارائه خدمات مهندسی و فروش در زمینه تجهیزات صنعتی و ساختمانی آغاز کرد. سیتکو در طی سالیان متمادی، با تلاش بی وقفه و مستمر، تبدیل به یکی از برترین تأمین کنندگان شیرآلات صنعتی، بهداشتی، اتصالات، لوله و بسیاری از ملزومات دیگر نظیر موتورخانه، حمام و آشپزخانه گردیده است. از جمله فعالیت های این گروه تولیدی شیلنگ فن کوئل با کیفیت و استانداردی بی نظیر می باشد. شیلنگ های تولیدی توسط این شرکت شیلنگ های انعطاف پذیر با روکش استنلس استیل در ابعاد و سایز های مختلف می باشد. مواد تشکیل دهنده این شلنگ ها ای پی دی ام می باشد که ای پی دی ام لاستیک اتیلن پروپیلن داین مونومر است که نوعی لاستیک ترکیبی است که همه خواص لاستیک طبیعی را دارد ولی می تواند به مقدار زیادی کش بیاید و دوباره به حالت طبیعی خود برگردد بدون اینکه هیچگونه تغییر شکل دائمی پیدا کند. این شیلنگ ها مقاومت فشار 10 تا 25 کیلوگرم و همچنین تحمل مقاومت دمایی 0 تا 99 درجه سانتیگراد را دارا می باشند.

خرید شیلنگ فن کوئلی سیتکو

شیلنگ فن کوئلی سیتکو یکی از محصولات پر کاربرد و پر فروش این شرکت است که دارای نشان ملی استاندارد و گارانتی است. این شیلنگ وظیفه ارتباط بین دو شیلنگ دو سر مهره را بر عهده دارد که شیلنگ دو سر مهره نیز از جمله محصولات با کیفیت این شرکت تولیدی صنعتی می باشد. از شیلنگ فن کوئل سیتکو جهت مصارف خانگی، شیرآلات بهداشتی، پکیج های دیواری و زمینی، فن کوئل ها، آبگرمکن ها و فضای سبز استفاده می شود. شیلنگ های فن کویل سیتکو با ساختار انعطاف پذیر خود می توانند به جای لوله ها، اتصالات و زانویی ها مورد استفاده قرار گیرند که بسیار سریع نصب می شوند.

قیمت شیلنگ فن کوئلی سیتکو

شیلنگ فن کوئل سیتکو در انواع مختلف روکش حصیری استیل، آکاردئونی از جنس استیل ضد زنگ و پلاستیکی تولید می شود که جنس پوشش آن ها نیز متفاوت است. البته روکش حصیری در مقایسه با استیل ضد زنگ کاربرد بیشتری دارد. زیرا که روکش حصیری بیرونی از جنس استینلس استیل باعث افزایش مقاومت در براب فشار، جذب ارتعاشات و انبساط، عاری از انقباظات خمشی و ظاهر تزئینی می شود .

جلب و رضایت مشتریان یکی از اهداف مهم شرکت سیتکو می باشد که در تهران و سایر شهرستان ها نمایندگی دارد. این واحد تولیدی تمامی محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب توأم با کیفیت بالا در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

لیست قیمت شیلنگ فن کوئلی سیتکو

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.