قیمت شیر رادیاتور گرما

قیمت شیر رادیاتور گرما

ایران گرما در سال 1362 فعالیت خود را با یک کارگاه کوچک در زمینه تولیدات برنجی شروع نمود و توانست خیلی سریع در ابعاد مختلف پیشرفت و توسعه پیدا نماید. شرکت تولیدی ایران گرما به سبب داشتن محصولاتی با کیفیت به عنوان بزرگترین تولید کننده شیر و زانو رادیاتور در ایران شناخته شده است که دلیل این اتفاق سعی و تلاش کارکنان مجرب و مدیران این شرکت می باشد که توانسته اند با رعایت استانداردهای لازم در زمینه تولید شیر رادیاتور محصولی با کیفیت را عرضه نمایند. بسیاری از کشور های همسایه از محصولات ایران گرما استقبال می کنند.

قیمت شیر رادیاتور گرما

رادیاتور ها وسایلی هستند که حرارت را از طریق جابه جایی طبیعی که در حدود 75 الی 80 درصد می باشد و تابش در حدود 20 الی 25 درصد به هوای اتاق منتقل می کنند.

برای قطع جریان و یا کنترل مقدار جریان آب در رادیاتور سر راه ورود آب گرم به رادیاتور شیر مخصوصی به نام شیر رادیاتور نصب می گردد. شیر رادیاتور معمولاٌ دوبل رگلاژ است به این معنی که داخل شیر نیز یک قسمت تنظیم شونده وجود دارد که به وسیله آن می توان مقطع عبور آب را تنظیم نمود. شیر رادیاتور در حقیقت یک نوع شیر بشقابی زاویه ای است. یک طرف این شیر حالت مهره ماسوره ای دارد که به رادیاتور متصل می گردد و طرف دیگر آن که از داخل به صورت دنده است به لوله ورود آب گرم وصل می شود.

مراحل نصب شیر رادیاتور به این صورت می باشد که قبل از نصب شیر رادیاتور ابتدا بخش ماسوره دار آن را جدا نموده و ماسوره را نصب می نماییم. پس از بستن تفلن یا کنف به کمک آلن یا آچار فرانسه سر شیر را محکم می نماییم. قسمت داخلی عمدتاٌ به صورت صحیح انجام پذیرد چون در صورتیکه در آینده نیاز به تعمیر یا تعویض باشد ممکن است مشکل ساز شود. پس از نصب ماسوره بدنه شیر رادیاتور را که به لوله وصل شده بدون استفاده از تفلون به ماسوره متصل کرده و به کمک آچار فرانسه به اندازه کافی سفت می کنیم. سفت کردن بیش از حد ممکن است باعث ترک برداشتن شیر شود. هنگام نصب بهتر است از آچار فرانسه دهانه باز استفاده کنیم چرا که ممکن است آچار لوله آسیب ببیند.

به منظور انجام تنظیمات داخلی شیر رادیاتور ابتدا بایستی درپوش آنرا جدا نماییم. با شل کردن مهره مغزی می توان تنظیم داخلی را بصورت دلخواه انجام داد و دوباره سفت نمود.

خرید شیر رادیاتور گرما

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.