قیمت شیرگازی حقیقی

قیمت شیر گازی حقیقی

شرکت تولیدی حقیقی با استقرار سیستم مدیریت کیفیت، خط مشی خود را بر پایه رضایت مشتریان که سرمایه های معنوی این شرکت بوده و هستند بنا نهاده شده است. شیر گازی جهت قطع و وصل جریان گاز مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع شیر یک توپی در ساختار خود دارد که با چرخش دسته شیر جریان گاز در لوله را قطع و وصل می نماید. برای قطع جریان گاز، سوراخ توپی به صورت عمود بر مسیر جریان قرار می گیرد و برای وصل نمودن مجدد جریان دسته روی ساقه شیر را در جهت خلاف باید چرخاند تا توپی از حالت عمود خارج شده و اجازه ورود به جریان را بدهد.

قیمت شیرگازی حقیقی

آلیاژ مورد استفاده در شیر گازی حقیقی از دسته برنجی محسوب می شود که در کیفیت می توان گفت در بازار لوازم تأسیساتی و ساختمانی زبان زد و بسیار مرغوب است.

شیر گازی حقیقی تا کنون به علت داشتن علامت استاندارد که نشانه مرغوبیت و کیفیت بالای آن می باشد، در بسیاری از مراکز مهم و حساس صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته است

نام برند صنعتی حقیقی بر روی دسته شیر گازی درج شده است . شیرآلات گازی حقیقی به صورت ربع گرد تولید شده است و در 6 سایز شیر گازی سبک حقیقی می باشد . همچنین این شرکت به ساخت شیرآلات فلکه کشویی در 3سایز نیز پرداخته است .

همچنین سایز شیرگازی های تولیدی در شرکت شیرگازی حقیقی در بازه یک، یک دوم اینچ تا دو اینچ طراحی، ساخت و تولید می شود. پر مصرف ترین شیر گازی حقیقی سایز یک اینچ می باشد که بین شش سایز دیگر پرطرفدار تر می باشد. که اغلب در واحد های ساختمانی استفاده می گردد.

اجزاء شیر گازی حقیقی که عموما دارای بدنه، دسته روی ساقه و توپی هستند که آلیاژ مورد استفاده در هر سه نوع قطعه از برنج می باشد.

نمایندگی شیر گازی حقیقی

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.