قیمت روز چسب تانگیت

قیمت روز چسب تانگیت

تولید چسب پی وی سی با به کار گیری تجهیزات پیشرفته و حرفه ای در کارخانجات تولیدی هنکل در قزوین تحت لیسانس هنکل آلمان تولید می شود که در کارخانه هنکل آلمان این چسب به مدت 40 سال است که در حال تولید می باشد.

در تعریف چسب می توان گفت که ماده ای است چسبنده که برای اتصال دو قطعه به یکدیگر استفاده می شود. از چسب برای چسباندن اشیاء متفاوت از جنس چوب، پلاستیک، شیشه، سنگ و … استفاده می گردد. نوعی چسب در صنعت برای چسباندن اتصالات پی وی سی به یکدیگر طراحی شده است که چسب پلیکا نام دارد. در واقع چسب پلیکا نوعی حلال است و دو قطعه را در هم حل کرده و پیوند و جوش می دهد.

وقتی که می خواهیم دو قطعه از لوله و اتصالات پی وی سی را به هم بچسبانیم اول سطح مورد نظر را خوب امیز می کنیم. بعد مقداری چسب روی آن می مالیم و در قطعه دیگر فرو می بریم. بعد از مدت که بر حسب اندازه و میزان ضخامت لوله و اتصالات متفاوت است دو قطعه در یکدیگر حل شده و جوش می خورند و به هم می چسبند. به این ترتیب دو قطعه طوری به هم متصل می شوند که به هیچ وجه قابل جدا شدن نیستند و کاملاٌ هم آب بندی می شوند. این چسب ها جزء محکم ترین و مقاوم ترین چسب های مورد استفاده در لوله های پی وی سی هستند.

خرید چسب تانگیت هنکل

چسب پی وی سی از مزایای بسیار زیادی برخوردار است که در این قسمت به آن می پردازیم:

در برابر خوردگی مقاوم است.

استحکام و مقاومت بسیار زیادی دارد.

انعطاف پذیری فراوانی دارد و در برابر رطوبت مقاوم است.

در برابر مواد شیمیایی مختلف بادوام است.

کیفیت آب را حفظ می نماید و ضرری برای آن ندارد.

خواص و مزایای استفاده از چسب پی وی سی تانگیت فراوان است و محدود به این موارد که اشاره شد نمی شود.

نحوه تولید چسب پی وی سی بسیار خاص می باشد و از مواد شیمیایی با کیفیت در تولید آن استفاده می شود که در تولید آن باید نکات ایمنی را رعایت کرد تا صدمه ای به کارکنان وارد نشود. و نیز در حین مصرف لازم است به نکات اینمی از جمله اشتعال پذیری بالا این چسب و همینطور فراهم نمودن تهویه مناسب رعایت کرد.

فروش چسب تانگیت هنکل

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.