قیمت اتصالات گالوانیزه به روز

 

تاسیسات یکی از اصلی ترین و مهم ترین قسمتهای هر بنایی می باشد خواه این بنا صنعتی ، ساخامانی، کشاورزی و یا هر چیز دیگر باشد. در تاسیسات برای انتقال سیال مختف اعم از مایع ،گاز و حتی در بعض مواقع جامدات از لوله کشی استفاده می کنند و برای وصل کردن لوله ها به یکدیگر و نیز اتصال آنها به شیر ها و دستگاه های مختلف و یا حتی قطع انتقال می بایست از وجود اتصالات بهره برد. علاوه بر مواردی که ذکر شد اتصالات می تواند در تغییر جهت در زوایا و جهات مختلف، تغییر اندازه و انشعاب گیری به کمک لوله ها می آیند و آن را به یک سیستم بدل می کند.

قیمت اتصالات گالوانیزه به روز

تمدن بشر امروز عمیقاٌ به فولاد وابسته است. فولادی که به رغم استحکام بالای خود، یک ضعف بزرگ نیز دارد. که همانا آسیب پذیری آن در برابر رطوبت و خوردگی است. ضعفی که در صورت بی توجهی به آن می تواند منجر به خسارات جانی و مالی جبران ناپذیری شود. یکی از بهترین راه حل های ارائه شده برای این مشکل آبکاری سطح فولاد با لایه ای فلز روی است. این لایه نازک از فلز روی، مانند سپری از فولاد در برابر اکسیداسیون و خوردگی محافظت می کند. به عمل پوشش دهی فولاد با فلز روی گالوانیزاسیون می گویند. فلز روی خالص در واکنش با اکسیژن تولید روی اکسید می کند. این روی اکسید با CO2 واکنش داده و روی کربنات بدست می آید. روی کربنات همان سپر دفاعی فولاد در برابر اکسیداسیون و خوردگی است. از آنجاییکه از لحاظ شیمیایی فلز روی فعال تر از فولاد است حتی در صورت خراشیده شدن این لایه محافظ و قرار گیری فولاد در معرض اتمسفر نیز به لطف پدیده خوردگی گالوانیک این فلز روی است که دچار خوردگی خواهد شد و فولاد محفوظ می ماند. همانطور که توضیح داده شد عملیات گالوانیزاسیون باعث افزایش کیفیت و بهبود در استفاده از اتصالات فلزی می شود که به دو روش عمقی یا گالوانیزاسیون گرم و یا روش گالوانیزاسیون سرد تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع اتصالات گالوانیزه شامل اتصالات مغزی گالوانیزه، در پوش چهار گوش گالوانیزه، در پوش شش گوش گالوانیزه، مهره ماسوره گالوانیزه، سه راهی اتصال گالوانیزه، سه راهی تبدیل گالوانیزه، سه راهی معادل گالوانیزه، سه راهی 45 درجه گالوانیزه، چها راهی اتصال گالوانیزه، بوشن ساده گالوانیزه، بوشن روپیچ توپیچ گالوانیزه، بوشن تبدیلی گالوانیزه، زانو 90 درجه گالوانیزه، زانو 45 درجه گالوانیزه، زانو تبدیل گالوانیزه، زانو تبدیل گالوانیزه، نیپل گالوانیزه، فلنچ گالوانیزه، فلنچ کور گالوانیزه، واشر گالوانیزه، بست لوله گالوانیزه، آویز گالوانیزه و… می شود که تماماٌ به صورت دنده ای تولید می شود و به کمک لوازم آب بندی به یکدیگر متصل می گردد.

قیمت اتصالات گالوانیزه

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.