قیمت اتصالات گالوانیزه برزیل

 

سیستم لوله کشی به عنوان مهمترین قسمت در ارتبط عناصر تاسیسات شناخته شده است و پس از لوله ها کاربردی ترین قسمت این سیستم وجود اتصالات در این سیستم می بشد که یکی از خوش نام ترین و معروف ترین برندهای موجود در بازار ایران را اتصالات برزیلی به خود اختصاص داده است. اتصالات برزیلی  به دو نوع اتصالات جوشی و دنده ای تولید می شوند که هریک از آن ها دارای اتصالات مختلف دیگری نیز می باشد . نوعی از اتصالات دنده ای برزیلی که در صنعت آب و فاضلاب بسیار پر کاربرد و ایده آل هستند , اتصالات دنده ای سیاه است که به دو روش گالوانیزه سرد و گرم ساخته می شود . اتصالات دنده ای سیاه این شرکت دارای انواع مختلفی از جمله بوشن ها ( روپیچ , توپیچ ,ساده ) , مغزی ها , تبدیل , سه راه قائم , سه راه 45 درجه , سه راه تبدیل , چهارراهی و مهره ماسوره می باشد . این محصولات نیز مانند لوله ها ممکن است از داخل یا خارج و یا هر دو سطح با توجه به نوع کاربرد و سرویس عملیاتی موردنظر , تحت پوشش دهی قرار بگیرند .

قیمت اتصالات دنده ای برزیلی

اتصالات گالوانیزه توپی برزیل در دو نوع NPT و BSP تولید می گردد که از لحاظ استاندارد رزوه با هم متفاوت می باشد. اتصالات گالوانیزه در ایران از نوع BSP می باشد. BSP   مخفف کلمه British standard pipe می باشد که این نوع اتصالات تحل فشار کمتری نسبت به اتصالات گالوانیزه NPT دارند. NPT  مخفف کلمه Natioal Pipe Taper می باشد. در برخی از سایزها تعداد روزه در اینچ هر دو نوع از این اتصالات با هم برابر می باشد ولی در تمامی سایزها زاویه دنده ها با هم متفاوت می باشد.

محصولات گالوانیزه توپی دارای بالاتری استانداردهای جهانی می باشد و به عنوان اتصالات دنده ای در سراسر جهان شناخته شده می باشد. محصولات گالوانیزه توپی با بهره گیری از تولید مکانیزه و استفاده از آلیاژ که در تولید پوسته موتور خودرو مورد استفاده قرار می گیرد در اثر سرما و گرما منقبض و منبسط نمی شود و تحمل فشار حداقل 20 بار را دارا می باشد.

اتصالات گالوانیزه توپی در فاضلاب و لوله اتصالات ساختمانی بسیار مورد استفاده توجه قرار گرفته و از بهترین اتصالات گالوانیزه دنده ای، اتصالات گالوانیزه برزیل می باشد. این اتصالات همچنین از نظر ریخته گری مدل بسیار درجه یک و مرغوبی می باشد. گالوانیزه توپی برزیل در دو مدل سفید آبکاری سرد و گرم چدنی و اتصالات گالوانیزه گازی سیاه توپی برزیل تولید می گردند که اتصالات سیاه گالوانیزه در لوازم موتورخانه استفاده می شود.

 

خرید اتصالات دنده ای برزیلی

 

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.