صنایع شیرسازی تکسا

صنایع شیر سازی تکسا

گروه صنعتی تکسا به عنوان یکی از تولید کنندگان قدیمی در زمینه تولید انواع شیرآلات برنجی در ایران درحال فعالیت می باشد. این گروه صنعتی از سال 1362 به صورت مستمر در حال تولید می باشد که توانسته است تا به امروز با تحقیقات مستمر در زمینه های مختلف اعم از انواع مدل های شیرآلات مورد نیاز کشور، دستیابی به بهترین روش برای تولید محصول، ایجاد و راه اندازی خطوط مختلف تولید برای محصولات گسترده تولیدی و موارد بسیار مختلف دیگر در حال فعالیت می باشد و نتیجه آن تولید زانو چپقی پرسی، درپوش کلکتور، کلکتور پله ای، بوشن پرسی، زانو دیواری توپیچ پرسی، سه راهی دیواری 90 درجه توپیچ، سه راهی پرسی، سه راهی تبدیل پرسی، بوشن روپیچ پرسی، شیر زانویی کوپلی، شیر کلکتوری، زانوی قفلی، شیر صافی دار برنجی، شیر زانویی کوپلی، شیر لباسشویی، شیر ربع گرد، صافی برنجی، شیر پیسوار، صافی برنجی و انواع شیر شوفاژ می باشد که از آلیاژ برنج تولید شده است و در بیشتر موارد برای زیبایی بیشتر و بالا بردن کیفیت محصولات از آبکاری نیکل بر روی آنها استفاده شده است.

خرید شیرآلات تکسا

تولیدات گروه صنعتی تکسا با هدف تامین محصولات با کیفیت و قیمتی مناسب و منطقی به دست فروشگاه می رسد و هدف این شرکت این است که نیاز مصرف کنندگان را برای همیشه تنها با یک خرید بر طرف نماید. و این مورد باعث شده است که بیشترین دقت و کارایی را مد نظر قرار دهیم تا اینکه بتوانیم رفاه و آرامش بیشتر برای مصرف کنندگان و افزایش سطح رضایت مشتریان از مهمترین اهداف این مجموعه بوده و دسترسی به آن بدون ارتقاء مستمر کیفیت در سطوح مختلف امکان پذیر نخواهد بود.

هم اکنون مفتخریم به آگاهی برسانیم که صنایع شیر سازی تکسا با بهره گیری از دستگاه ها و تکنولوژی های روز دنیا و به کار گیری متخصصین ماهر و پرسنل مجرب، به ویژه در قسمت گنترل کیفیت محصولات و تجربه غنی چندین ساله خود توانسته است محصولاتی با کیفیت و ایمنی کامل و کارایی فوق العاده را روانه بازار نماید. به طوری که اکثر تولیدات این کارخانه به دلیل کیفیت کم نظیری که دارا می باشد رقیب بسیار سر سخت محصولات مشابه خارجی می باشد با این تفاوت که از نظر قیمت اختلاف چشمگیری با نمونه های خارجی خود دارد. در قسمت کنترل کیفیت این تولیدی تمامی محصولات ساخته شده تست می شود و پس از آن بسته بندی شده و روانه بازار جهت مصرف می گردد.

قیمت شیرآلات تکسا

شیر پیسوار درجه یک

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.