شیر گای سیتکو

شیر گازی سیتکو

برند سیتکو در سال 1990 در زمینه طراحی و تولید انواع شیرآلات ساختمانی، صنعتی و همچنین تولید انواع اتصالات و لوله های گالوانیزه در سایزهای مختلف با به کار گیری از دانش و تجربه متخصصین مجرب این فن و بهره گیری از تجهیزات به روز و ماشین آلات مدرن پا در عرصه تاسیسات نهاده است و تا به امروز تمام تلاش خود را کرده است با بالاتر بردن کیفیت و ایجاد تنوع در سبد محصولات تولیدات خود را افزایش نماید. گروه صنعتی سیتکو با افتخار توانسته است استانداردهای جهانی ایزو 9001 و ایزو 14001 را کسب نماید.گروه صنعتی سیتکو توانسته است با تولید محصولات خود در کشور چین علاوه بر جوابگویی به تقاضای مشتریان داخلی محصولات خود را به کشورهای دیگر همچون ایران صادر نماید.

به طور کلی شیر گازی جهت قطع و وصل کردن جریان گاز درون خطوط لوله مورد استفاده قرار می گیرد در تاسیسات خانگی و یا صنعتی و قابل نصب در مکان مختلف چون تاسیسات گازرسانی های مختلف، ورودی مجتمع ها و ساختمان های اداری، قبل از کلیه لوازم گازسوز برای قطع و وصل شدن جریان سیال درون لوله، جهت قرار گرفتن سوراخ توپی بایستی در جهت عمود بر مسیر جریان باشد که با چرخش دسته در قوس 90 درجه جریان درون انشعاب را قطع یا وصل نماید.

متریال مصرفی در شیر گازی سیتکو برنجی می باشد. دنده های این شیر از نوع NPT بوده که با سردنده های موجود در بازار سازگاری دارد. شیرهای گازی به دو صورت ربع گرد و قطع و وصل می باشند. جهت استفاده از شیر گازی در مصارف گازی از دسته هایی به رنگ قرمز استفاده می شود که عموما دارای بدنه، دسته روی ساقه و توپی هستند که آلیاژ مورد استفاده در هر سه نوع قطعه ذکر شده از برنج است.

حداکثر توان شیرهای گازی سیتکو حداکثر فشار گاز برابر با 200 میلی بار و دمای گاز  از -29 درجه سانتی گراد تا 60+ را تحمل می نماید.

 

قیمت شیرگازی سیتکو

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.