شیر گازی سیم ایتالیا

شیر گازی سیم ایتالیا

از سال 1957 شرکت cimberio طیف گسترده ای از شیرآلات توپی ، دروازه ای ، صنعتی و تخصصی را برای استفاده های مختلف در صنعت تجاری و مسکونی برای سیستم های کشاورزی ، آب شیرین و دیگر برنامه های کاربردی صنعتی معرفی کرده است.

هر شیر در مرحله تولید و مونتاژ 100% تست شده و حداکثر سطح عملکرد و بالاترین استانداردهای کیفیت مطابق با ایزو 9001 را تضمین می کند.

شکی نیست که شیرآلات جزء اساسی ترین اجزاء خطوط لوله نفت، گاز، آب و … می باشد. با پیدایش نیازهای جدید در این صنعت برای رفع آن شیرآلات با کارکردها و متریال متفاوت تولید شده اند. یکی از این موراد شیرآلات شیر گازی یا شیر توپی می باشد که متریال مصرفی آن برنج می باشد دنده های این شیر از نوع NPTمی باشد که سازگاری کامل با سر دنده های موجود در بازار ایران را دارا می باشد.

قیمت شیر گازی سیم ایتالیا

قطع و وصل جریان شیرهای گازی به وسیله یک کره سوراخ دار که حول یک محور عمودی نسبت به جهتع جریان سیال دوران می نماید. وقتی سوراخ در راستای جریان سیال قرار بگیرد شیر بسته می شود. وقتی دسته شیر در راستای مسیر قرار داشته باشد نشانگر باز بودن شیر و وقتی دسته آن عمود بر مسیر جریان باشد نشانگر بسته بودن شیر می باشد.

این شیرها بسیار با دوام بوده و حتی پس از استفاده نکردن طولانی بسیار قابل اطمینان هستند. این خواص باعث شده که این شیرها در بسیاری از کاربردها بر شیرهای نوع دروازه ای و کروی پیشی بگیرند.

دسته های قرمز در شیرهای گازی نمایانگر استفاده برای گاز می باشد. شیرهای گازی به صورت ربع گرد و قطع و وصل به صورت سریع می باشد.

سایز این شیرها از 4/3 تا 4 اینچ موجود می باشد که نحوه اتصال آن به صورت دنده مادگی می باشد و برای قطع و وصل آن از دسته اهرمی استفده می شود. شیرهای گازی سیم ایتالیا قادر هستند تا فشار 40 بار راتحمل نمایند و همینطور قابلیت استفاده در آب و هوا را دارا می باشد.

لیست قیمت شیرگازی سیم ایتالیا

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.