شیر فلکه کشویی برنجی کیزایران

شیر فلکه کشویی برنجی کیز ایران

گروه تولیدی شیرآلات کیز ایران با هدف ارتقاء سظح تولیدات داخلی با تجربه علمی و صنعتی و بهره گیری از کادری متخصص و نیز تکیه بر محاسبات ، طراحی ، ساخت و تجهیزات مدرن فنی خویش توانسته یکی از موفق ترین تولید کنندگان داخلی محصوب گردد که از سال 1363 در استان تهران در حال تولید می باشد.

یکی از پر مصرف ترین شیر در صنایع تاسیسات ساختمانی و صنعتی  شیر فلکه کشویی است. این نوع شیر فقط برای باز و بستن کامل استفاده می شود. البته این به این معنی نیست که فقط برای باز و بستن کامل باشد می توان به صورت بخشی از آن نیز استفاده کرد.گروه تولیدی شیرآلات کیز ایران با هدف ارتقاء سظح تولیدات داخلی با تجربه علمی و صنعتی و بهره گیری از کادری متخصص و نیز تکیه بر محاسبات ، طراحی ، ساخت و تجهیزات مدرن فنی خویش توانسته یکی از موفق ترین تولید کنندگان داخلی محصوب گردد. یکی از تولیدات گروه شیرآلات کیز ایران شیر فلکه کشویی میباشد که با استاندارد به شماره ISIRI 3664 می باشد که در محل هایی به کار میرود که بخواهند جریان سیال را به طور کامل بسته یا باز نمایند از خواص این شیر می توان به کم بودن افت فشار در طول مسیر اشاره نمود و به همین دلیل در سر راه لوله های با طول زیاد از این شیر استفاده می گردد. از دیگر خواص شیر فلکه این است که وقتی بطور کامل باز می شود مجرا بند (دیسک) از مسیر عبور جریان حذف می شود که این خاصیت باعث از بین رفتن هرگونه مقاومتی در شیر می گردد. قطعات به کار رفته در شیر فلکه کشویی کیز ایران تماماٌ از مواد اولیه مرغوب موجود با بهره گیری از ماشن آلات مدرن و جدیدترین تکنولوژی تولید ساخته می شود و همچنین با ابزاآلات کالیبره شده در واحد کنترل کیفیت کلیه موارد فنی با دقت تست میگردد.

قیمت شیر فلکه کشویی کیز

مواد تشکیل دهنده شیر فلکه کیز ایران آلیاژ برنج با کیفیت بالا و دارای استاندارد ایزو 228 می باشد. واشر موجود در این شیر فلکه از مواد PTFE  بوده و همچنین چرخ دسته آن ساخته شده از جنس آلومینیوم و پوشش اپوکسی می باشد. شیرفلکه های کیز ایران مورد استفاده در آب و روغن در سایز 2/1 اینچ تا 4 اینچ در بازار موجود می باشد. مقاومت فشار این محصول نیز حداکثر 20 بار و دمای حداکثر 120 درجه سانتی گراد را تحمل می کند. فلکه های کیسان به صورت دنده مادگی می باشد که قابلیت اتصال به لوله های فلزی گالوانیزه و لوله های 5 لایه و موارد مشابه را به خوبی دارا می باشد.

به طور کلی شیر فلکه ها وظیفه قطع و وصل و تنظیم دبی جریان سیالات را بعهده دارند دارای کاربردهای وسیع و مهمی در صنایع مختلف از جمله صنعت تاسیسات می باشند. در تعیین شیرفلکه ها از لحاظ بهترین انتخاب هرچه افت کمتری در خود داشته باشند جز بهترین شیرفلکه های شناخته می شوند که گروه تولیدی کیز ایران سعی دارد به طور مستمر با افزایش کیفیت خود در این زمینه فعالیت شایانی داشته باشد.

 

خرید شیر فلکه کشویی کیز

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.