شیر غیر گازی استارکو

شیر غیر گازی استارکو

کمپانی استارکو در زمینه تولید شیرالات صنعتی ، شیر گازی و  غیر گازی، شیر پیسوار و … فعالیت داشته و با داشتن آزمایشگاهی مستقل و بروز و استفاده از کارشناسان مجرب و بازدید دوره ای کارشناسای اداره استاندارد و رعایت تمامی اصول استاندارد محصولات خود را با کیفیت بی رغیب و همچنین 5 سال گارانتی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

شیر توپی یا بال ولو نوعی شیر کنترل جریان است که با چرخش یک چهارمی خود حالت بسته به حالت باز تغییر پیدا می کند و به جریان سیال اجازه عبور می دهد. ساختمان داخلی شیر دارای یک توپ حفره دار است که حول محور عمودی می تواند به اندازه 90 درجه بچرخد. به همین علت به شیر های توپی شیر ربع گرد گفته می شود.

هنگامی که توپ می چرخد حفره ی آن در راستای جریان قرار می گیرد و به جریان اجازه عبور می دهد. در کنترل دستی این شیر نیز مانند شیرهای دیگر، زمانی که دسته ی شیر عمود بر مسیر جریان باشد به معنی قطع بودن جریان است و زمانی که دسته ی شیر در راستای مسیر جریان باشد  به معنی باز بودن شیر می باشد. شیر توپی با شیر کنترل توپی متفاوت است. از این شیر توپی صرفاٌ وضعیت قطع و وصل دارد اما شیر کنترل توپی باید بتواند مانع برگشت جریان ناخواسته در مسیر عبور سیال شود.

شیر غیر گازی استارکو در مصارف غیر گازی مثل آب و مایعات کاربرد دارد.

خرید شیر غیرگازی استارکو

جنس بدنه شیرهای توپی از جنس فلز برنج ساخته می شود که البته می توان به جهت افزایش دوام بیشتر در مقابل خوردگی با آلیاژ نیکل پوشش شوند. که البته شیرهای غیر گازی استارکو به وسیله فلز برنج ساخته می شود .

شیر غیر گازی شیر آبی یا شیر ربع گرد استارکو از جمله نام های معروف این برند می باشد.

این شیر مطابق با استاندارد 16222 سازمان ملی استاندارد تولید شده و کاربرد این محصول در سیستم های خطوط انتقال نفت، بنزین ،گازوئیل سیستم های آبیاری و کشاورزی، شبکه های توزیع مایعات غیر خورنده و شبکه لوله کشی خانگی، تجاری و صنعتی می باشد.

ساختار این محصول با کیفیت :

بدنه شیر از سایز 1/2 اینچ تا 2 اینچ از برنج فورج گرم با حداقل خلوص 58 درصد مس می باشد.

درپوش شیر از سایز 1/2 تا 2 اینچ از برنج فورج گرم با حداقل خلوص 58 درصد مس می باشد.

دسته این محصول با روکش pvc مرغوب و از فولاد گالوانیزه مقاوم در برابر خوردگی است.

مهره از فولاد گالوانیزه مقاوم در برابر خوردگی ، واشیر آب بندی از جنس تفلون (PTFE) میله وو توپی شیر از برنج تراش با حداقل خلوص 58 درصد مس می باشد. اورینگ از جنس NBR و مقاوم در برابر خوردگی و گرما و همچنین توپی دارای آبکاری نیکل کرم و مقاوم در برابر خوردگی است.

دمای کاری این محصول تا 65+ درجه سانتیگراد و برای مدت محدود به 1 ساعت تا 90+ درجه سانتیگراد و حداکثر فشار کاری PN10 و دنده های از نوع موازی مطابق با استاندارد BSPP می باشد.

قیمت شیر غیرگازی استارکو

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.