شیر غیرگازی بوگاتی

شیر غیر گازی بوگاتی

شیر غیر گازی بوگاتی که معمولاٌ جهت مصارف آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرد یکی از بهترین شیر گازی های موجود در بازار می باشد محصولات بوگاتی در سایزهای مختلف شیر غیر گازی 2/1 اینچ بوگاتی، شیر غیر گازی 4/3 بوگاتی، شیر غیر گازی 4/11 بوگاتی، شیر غیر گازی 2-11 بوگاتی، شیر غیر گازی 2 اینچ بوگاتی، شیر غیر گازی 2/21 اینچ بوگاتی، شیر گازی 3 اینچ بوگاتی و شیر غیر گازی 4 اینچ بوگاتی می باشد.

خرید شیر غیرگازی بوگاتی

محصولات شیر گازی بوگاتی شامل شیر شلگی دسته گازی بوگاتی نیز می باشد. شیر نفتی بوگاتی یا همان شیر نفتی دسته گازی یکی دیگر از این محصولات در بازار ایران می باشد.

شیر دسته گازی که این نوع از شیرها را شیر توپی و یا شیر ضربه ای نیز نامیده می شوند. شیرهایی هستند که با حرکت چرخشی کار می کنند که در آنها از یک دیسک کروی چرخان برای کنترل جریان عبوری استفاده می شود که این دیسک ها برای باز و بسته کردن جریان مورد استفاده قرار می گیرد که توان تحمل فشار تا 16 بار را دارا می باشد.

شیر دسته گازی شیرهای سساده ای هستند که برای قطع و وصل کردن جریان از یک قطعه توپی شکل برای متوقف کردن و راه اندازی دبی سیال استفاده می شود که با چرخش ساقه شیر به سمت موقعیت باز شدن توپی می چرخد و سوراخی که در وسط آن تعبیه شده است در مسیر ورود و خروج سیال قرار می گیرد و در نتیجه سیال از شیر عبور می کند. وقتیکه توپی آنگونه ای بچرخد که سوراخ آن عمود بر مسیر سیال قرار بگیرد دبی سیال متوقف می گردد. وقتی که توپی در موقعیت نیمه باز قرار گیرد جریان آشفته ای در شیر ایجاد می شود این مشخصه باعث محدودیت کاربرد می گردد. بنابراین از این شیر در سیالهایی که قرار است کاملا باز یا کاملاٌ بسته باشد بکار می روند.

خرید شیر غیرگازی بوگاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.